Dieseli Astra vai Vectra?
Dieseli Astra vai Vectra?
Kertokaa mielipiteitänne kumpi olisi parempi vaihtoehto dieselinä? Mahtaako kaksilitraisessa dieseli vectrassa olla sama moottori kuin kaksilitraisessa dieseli astrassa? Ja onko kulutuksella eroa kyseisissä malleissa? Tarkoituksena olisi vaihtaa bensavehkeestä pois vihdoin kun kilometrejä alkaa kertyä aika runsaasti. Minkä kokoinen dieselivero on kyseisissä malleissa?
Onko kyse mistä Astrasta (F, G vai H) ja mistä Vectrasta (A, B vai C)?
Jos G Astra ja B Vectra, niin itse valitsisin Vectran enemmin, se on hieman tilavampi kuin astra.
Ainakin Astra F:ssä ja Vectra A:ssa samoja sekä Astra G:ssä ja Vectra B:ssä on käytetty samoja moottoreita, tai oikeestaan Astra G:n ja Vectra B:n 1,7 dieselit on samoja kuin vanhemmissa malleissa, eli Astra F:ssä ja Vectra A:ssa.
Kuullostaa ilmeisesti aika sekavalta
?
Jos G Astra ja B Vectra, niin itse valitsisin Vectran enemmin, se on hieman tilavampi kuin astra.
Ainakin Astra F:ssä ja Vectra A:ssa samoja sekä Astra G:ssä ja Vectra B:ssä on käytetty samoja moottoreita, tai oikeestaan Astra G:n ja Vectra B:n 1,7 dieselit on samoja kuin vanhemmissa malleissa, eli Astra F:ssä ja Vectra A:ssa.
Kuullostaa ilmeisesti aika sekavalta
Kuullostaa ilmeisesti aika sekavalta?
Niin sori.. Unohtu tosiaan tuo korimalli..
Tarkoitin juuri tuota B-mallin Vectraa ja G-mallin Astraa..