Vectra V6:sta

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Pooh
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pooh »

Auto on vm.95. Miten ko. auto eroaa sisustastaan, alustasta ja ulkokuoreltaan meuista malleista.
Entä mitä kuuluu Sport-mallin varustukseen?
Jo tiedossa olevaa: helmat, keskuslukko, jotkut sporttipenkit, digitaalinen kello/ulkolämpömittari jonkunnäkönen takaspoileri. Mitkä ovat vakiovarusteita?
Varmaan vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta alkoi tollaset kiinostaa.
Irmscher
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Irmscher »

Itse ainakin nähnyt yhden Vectra V6:sen ja ei siinä ollu mitään eroa ainakaan CDX malliin, ehkä tylsempi sisusta.Ei ollut mitään erikoisempia helmoja, eikä spoileria. Ja auto oli alkuperäinen V6.
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pebe »

itse olen samaa mieltä, eli aivan CDX mallin näköinen. Ei spoileria,ei helmoja, taisi olla 15" vanteet vakiona (CDX 14"), sama sisusta kuin CDX, ei ajotietokonetta vakiona. Diginäyttö (kello+lämpömit.) on myös CDX.

Lisäksi V6 lätkät takana ja sivuilla.
Pooh
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pooh »

Katselin Tuulilasista tollasta V6:n testiä, niin siinä oli sellanen samankainen spoileri.
Ja olen aika varma että tämä ko. auto on alkuperäinen, koska se on ex. poliisiauto, helmoja kylläkin ihmettelen, että miksi sellaiset.
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pebe »

siis saahan A Vectroihin varmasti alkuperäisenä spoilereita, mutta eivät ne vakiovarusteita V6 mallissa ole. Monessa vectrassa on spoileri, joko 2:lla tai 3:lla jalalla.

V6 on päällisin puolin lähes CDX mallin näköinen. Muistelisin että nuo V6 lätkät ja 15" rengaskoko olisi ainoat erot. Ja pakoputken pää on isompi, ovaali...
Irmscher
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Irmscher »

On 2002-12-31 11:55, pebe wrote:
siis saahan A Vectroihin varmasti alkuperäisenä spoilereita, mutta eivät ne vakiovarusteita V6 mallissa ole. Monessa vectrassa on spoileri, joko 2:lla tai 3:lla jalalla.

V6 on päällisin puolin lähes CDX mallin näköinen. Muistelisin että nuo V6 lätkät ja 15" rengaskoko olisi ainoat erot. Ja pakoputken pää on isompi, ovaali...

Näin on.
Vastaa Viestiin