tuli ostettua bosch 225 lisäpitkät, 100w hehkuilla... olis tänä talvena tarkotus nähdäkkin jotain...
millähän noi murikat sais tossa keulalla pysymään? kokemuksia asennuksesta? aattelin hommata kilven taakse telineen ja tuet maskiin... mutta saakos siihen puskuriin mitään tukevasti kiinne? jos vaikka läpipultit ja jotain lattaa taakse?
no huomenna sen kait näkee kun alkaa rassaamaan... onkohan liian teinii kytkeä noi parkit toimintaan, laittomat kun ovat jo muutenkin
Itse olen kiinnittänyt lisävaloja muovipuskureihin metallisella ankkuriruuvilla, joka on tarkoitettu kipsilevyseinään. Ruuvissa M-kierteinen ruuvi, jota kiristämällä ankkurin sakarat leviävät puskurin sisäpuolelle. Sitten vain ruuvi auki ja kiinnike samalla ruuvilla aluslevyn kanssa kiinni.
Itellä on lisävalot kanssa keulassa ja oiskohan viime talvena jotku peruutelleet solmuun ne ehkä 5-6 krt. Onneksi en laittanu niitä muuten kuin alaosasta kiinni eli pysyivät ehjinä kuitenki.
Tein lattaraudasta rekisterikilven taakse menevät varret ja sinne parilla ruuvilla / varsi kiinni. Hyvin pysyy muuten mutta prkl muut peruuttelee niihin. Lattarauta vielä taittuu vähän maskiin päin jossa kiinnityskohta valolle, mutta valot tulee silti ulos keulasta.
OT: mistä hommasit bossilaiset ja paljon makso?? En ainakaan netin tarjonnasta ole löytänyt...hellaa (1000 ja 3000 rallye) löytyy mutta ovat kuulemma kalliimpia..
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
Mites noi sähköt? mistä otat releeseen sen herätevirran?
Olis tarkoituksena laittaa kanssa valot B omppuun. mutta ajattelin laittaa kiinnikkeet runkoon sinne ritilän taakse. Mulla oli A vecussa lisäpitkät puskurissa rekisterikilven takana olavella kiinnikkeellä. En ollu oikeen tyytyväinen.
ostin boschit kouvolasta tarvike aholasta 55EUR kipale, parkilla. Heräte luonnollisesti pitkiltä valoilta. Ylätukien kanssa oli miettimistä kun noi valot on aika "pienet"