Moi.
Auto on 96 vuosmallia 1.6 b vectra ja X16XEL.
...
X16XEL B Vectran Vikakoodeja
Moro!Tosta on tääl foorumis juttua aiemminkin.Mulla on vectra b x16xel -98.Ja netistä löytyi ohjeet vikakoodien purkuun.Osoite on http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.u ... _codes.htm
Mutta tuolta saadun tiedon perusteella x16xel -96-99 moottorin ohjaus olisi
GM MULTEC CFI, mutta kun luin vikamuistia omasta autostani,niin kyllä sieltä tuli vikakoodit käsitykseni mukaan SIMTEC 56.5 mukaan.Koska valo vilkkui 1,4,10,5 Ja tolla koodilla en saanut mtn. järkeä ton MULTEC CFI:n vikalistan mukaan,mutta ton SIMTECIN 56.5 vikalistan mukaan egr siel oli mulla valitellut.Kun tos SIMTECIN jutus 10=0 vikaakoodis,niin käsitykseni mukaan tuo sinun koodi olisi siis 0,3,2,5 ja se olisi KNOCK SENSOR.
Mutta tuolta saadun tiedon perusteella x16xel -96-99 moottorin ohjaus olisi
GM MULTEC CFI, mutta kun luin vikamuistia omasta autostani,niin kyllä sieltä tuli vikakoodit käsitykseni mukaan SIMTEC 56.5 mukaan.Koska valo vilkkui 1,4,10,5 Ja tolla koodilla en saanut mtn. järkeä ton MULTEC CFI:n vikalistan mukaan,mutta ton SIMTECIN 56.5 vikalistan mukaan egr siel oli mulla valitellut.Kun tos SIMTECIN jutus 10=0 vikaakoodis,niin käsitykseni mukaan tuo sinun koodi olisi siis 0,3,2,5 ja se olisi KNOCK SENSOR.
10 vilkautusta tarkoittaa 0, eli vika koodis on 0325 eli nakutuksentunnistin virtapiirin toimintavika, tarkista pistoke ensin, onko paikoillaan. anturi on imusarjan alla.
Edit: jaa sehän olikin jo tuolla edellisessä ohjeistettu... puusilmä olen
Edit: jaa sehän olikin jo tuolla edellisessä ohjeistettu... puusilmä olen
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella