vaihdellatikkojen sopivuus..
-
opel rallye
- 'Agila'
vaihdellatikkojen sopivuus..
onko f20 laatikossa sama kiinnitys pulttijako kuin f16 laatikossa..? eli siis sopiiko f20 heittämällä autoon jossa on ollut vakiona f16 laatikko.. kyseessä on kadett gsi 8v moottorilla jonka perään suunnittelen f20 laatikkoa..
Re: vaihdellatikkojen sopivuus..
100%:stiopel rallye kirjoitti:onko f20 laatikossa sama kiinnitys pulttijako kuin f16 laatikossa..? eli siis sopiiko f20 heittämällä autoon jossa on ollut vakiona f16 laatikko.. kyseessä on kadett gsi 8v moottorilla jonka perään suunnittelen f20 laatikkoa..
muista ettet hommaa F20:n isoa kytkintä vaan F16:n kytkimen (203/215)
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
Aihetta sivuten:
Minä kun en ole näiden etuvetoisten ooppeleiden kanssa pelannut niin mitenkä on mitkä/mistä laatikot käyvät -96 2.0 B vectraan? Missä hinnoissa semmoiset pyörii?
Isäukon vectrasta on laatikko menossa minä hetkenä hyvänsä ja nyt pitäisi metästää siihen loota. Sen tiedän että siinä on nyt se harvempi välitteinen laatikko.
Jos jollain on semmoista laatikkoa niin saa tarjota
tommi_turunen@hotmail.com
Minä kun en ole näiden etuvetoisten ooppeleiden kanssa pelannut niin mitenkä on mitkä/mistä laatikot käyvät -96 2.0 B vectraan? Missä hinnoissa semmoiset pyörii?
Isäukon vectrasta on laatikko menossa minä hetkenä hyvänsä ja nyt pitäisi metästää siihen loota. Sen tiedän että siinä on nyt se harvempi välitteinen laatikko.
Jos jollain on semmoista laatikkoa niin saa tarjota
tommi_turunen@hotmail.com