Läpiviennit B-Vectra

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
_palomaki_
'Kadett'
'Kadett'

Läpiviennit B-Vectra

Viesti Kirjoittaja _palomaki_ »

Mistäs saa vedettyä hifiasennuksilla piuhat takakonttii b farmarissa -98? ei näy pellin alla oikein reikiä?
teme_p
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teme_p »

ota hanskalokero irti, sen takaa ilmestyy läpivienti kumi...
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja himOPELi »

Konepellin saranan vieressä kuskin puolella on läpivienti josta saa helposti virtaa liikkumaan. Tosin ei siitäkään mikään mahdottoman suuri virtapiuha läpi mee mutta omille "hifeille" riitti :lol:
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

No jos on yhtään 5-ovisen tapanen:

http://vectra.desteem.org/

Projektit -> Subfoower
jahas
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jahas »

ekto kirjoitti:No jos on yhtään 5-ovisen tapanen:

http://vectra.desteem.org/

Projektit -> Subfoower

Noin perusteellinen purkaminen piuhojen vetämisessä on aivan turhaa. Tietty jos on liikaa vapaa-aikaa niin mikäs siinä. Saa sen piuhan helpomminkin sinne asennettua, vähä listaa nostamalla...
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Jos sen haluaa asiallisesti etutilasta takatilaan, niin ainut konsti on poistaa istuin ja sen alla oleva muovi. Tietty se vie hitusen enemmän aikaa, mutta kyseessä on kuitenkin vain joku 10 min.
jahas
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jahas »

ekto kirjoitti:Jos sen haluaa asiallisesti etutilasta takatilaan, niin ainut konsti on poistaa istuin ja sen alla oleva muovi. Tietty se vie hitusen enemmän aikaa, mutta kyseessä on kuitenkin vain joku 10 min.
Ei pidä paikkansa, minä ainakin sain vietyä ihan hienosti ja nätisti pelkääjän puolen listaa nostamalla ja käyttämällä vanhaa antennia (=taipuisa, erittäin hyvä työkalu tähän tarkoitukseen) apuna , ei mitään vaikeuksia.
deore
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja deore »

ekto kirjoitti:Jos sen haluaa asiallisesti etutilasta takatilaan, niin ainut konsti on poistaa istuin ja sen alla oleva muovi. Tietty se vie hitusen enemmän aikaa, mutta kyseessä on kuitenkin vain joku 10 min.
Täytyy munkin tässä kompata, että istuinta ei tarvitse poistaa. Kynnyskoteloihin johdot saa pujotettua ihan kampeamalla suojamuoveja pois tieltä. Itse olen näin tehnyt ilman mitään ongelmia, auto vuosimallia -00, 5-ovinen.
all love is unrequited
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

En minäkään mitään penkkejä irrottanut, mutta jokainen kuka sen piuhan vetää sieltä penkin vierestä, tietää varmaan miksi esim. Ekto sen oli irrottanut..helpottaa kovasti. Ja saahan sen piuhan vaikka oven välistä, jos haluaa amis räpellyksen :lol:

Sain mäkin sen sillein, että ei mistään näy sentin matkaltakaan johtoja, mutta olihan siinä hommaakin, saa sen tosiaan ainakin tuossa -00 B2 Vectrassa siististi, vaikka ei penkkiä irrota, tosin ehkä? kovempi homma :wink:

Niin, ja siis ei niitä minun mielestä välttämättä saa hyvin, jos vaan sinne survoo miten sattuu, repsottaa listat yms, ja piuhat mutkalla, että on siinä jonkunmoinen homma, jos ne hyvin haluaa 8)
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
deore
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja deore »

Mun mielestä ei ollut kyllä mikään kova homma edes ilman penkkien irrotusta. Tosin asennuksessa apuna oli tutun tuttu, muuan FASCAn moninkertainen SM-voittaja, jonka hallissa hommaa tehtiin. :) On se vaan kumma miten kokemus näissä hommissa auttaa. Olen itsekin pari hifiasennusta tehnyt, mutta huippuasentajilta se homma vaan sujuu ja nopeasti.
all love is unrequited
Vastaa Viestiin