Siis B mallin vectran keskuslukituksessa on ongelmana että se välillä menee kaukosäätimellä lukkoon ja jopa joskus aukikin.
Mutta eniten se tekee että ei ovet aukea, mutta valot kummiskin välähtävät ja kuuluu pieni rapsahdus.
Olen katsonut takakontin keskuslukituksen johdot ja ne on jo joskus aiemmin korjattu kun on hankautuneet rikki.
Eli jos jollain on ollut samanlainen ongelma ja osaa kertoa mistä päin kannattas vikaa lähteä etsimään niin siitä olisi iso apu.
B Vectran keskuslukitus temppuilee!
Itsellä kun ei keskuslukko toiminut kuin takakontissa oli vikana ovien lukko moottorit.
Tuota takaluukun johtojen rikkoontumista mulle ehdotettiin mutta olin aika skeptinen sen suhteen koska se takaluukku toimi.
Myös keskuslukituksen ohjausyksikön joku mainitsi mutta pikainen kokeilu oven johtosarjan päästä kertoi että moottorithan ne oli rikki.
Sun tapauksessa voisi olla kyse siitä ohjainyksiköstä. Sijaintia tai tapaa testata en siitä osaa sanoa koska ei ole mitään havaintoa ko värkistä.
Tuota takaluukun johtojen rikkoontumista mulle ehdotettiin mutta olin aika skeptinen sen suhteen koska se takaluukku toimi.
Myös keskuslukituksen ohjausyksikön joku mainitsi mutta pikainen kokeilu oven johtosarjan päästä kertoi että moottorithan ne oli rikki.
Sun tapauksessa voisi olla kyse siitä ohjainyksiköstä. Sijaintia tai tapaa testata en siitä osaa sanoa koska ei ole mitään havaintoa ko värkistä.
keskuslukitus
Missäs päin on se keskuslukon kaukosäätimen vastaanotto anturi?
kun ei tunnu olevan eloa muualla kiun pätkittäin kaukossa..
Lisäys:tuo "resetointi" onnistui, ovet kävi lukossa, mutta silti kauko ei vieläkään suostu lukitsemaan/avaamaan ovia
kun ei tunnu olevan eloa muualla kiun pätkittäin kaukossa..
Lisäys:tuo "resetointi" onnistui, ovet kävi lukossa, mutta silti kauko ei vieläkään suostu lukitsemaan/avaamaan ovia