b-vectra, ohjaus hakee

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jahas
'Admiral'
'Admiral'

b-vectra, ohjaus hakee

Viesti Kirjoittaja jahas »

Mikäs siinä poijjjat vois olla syynä että ohjaus hakee koko ajan, ei tartte olla kuin aavistuksen jommalle kummalle sivulle viettävä = kalteva tie niin ohjaus alkaa viettämään aika roimastikkin vaikka rattia pitäisi suorassa. Tuntuu että takaiskareitten vaihdon jälkeen homma on vaan pahentunu...voisko homma johtua huonoista etuiskareista (joutuvat tekemään kovemmin töitä kun takaa löytyykin yhtäkkiä paremmat elikkäs jäykemmät iskarit)? Nelipyöräsuuntaus on tehty eikä mitään väljyyksiä löydy mistään pyöräntuentaosista...
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Mikäs levyistä rengasta on alla ja vanteiden ET?
jahas
'Admiral'
'Admiral'

TJT kirjoitti:Mikäs levyistä rengasta on alla ja vanteiden ET?
Vakiomatskua elikkäs 14" peltivanteet ja rengas tais olla barum merkkinen, 185 leveet normaaliprofiili (edelliseltä omistajalta perityt).
rgs1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rgs1 »

Etupyörien kulmat väärin? Mulla oli joskus vanha konsernituote ja se ainakin haukkasi kurviin, kun etusissa oli liikaa haritusta.
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Hakeeko se ohjausta ihan tyynellä, että tuulisellakin säällä?
jahas
'Admiral'
'Admiral'

Osku kirjoitti:Hakeeko se ohjausta ihan tyynellä, että tuulisellakin säällä?

Ihan tyynelläkin, ei tartte olla kuin aavistuksen kalteva tie niin alkaa hakeen. Aurauskulmat katottu...ei auttanu.
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

entäs niinkin yksinkertainen juttu ku ilmanpaineet? mulla kulki astra niinku ajokoira laidasta laitaan-> liian vähä ilmaa :P
jahas
'Admiral'
'Admiral'

jalu78 kirjoitti:entäs niinkin yksinkertainen juttu ku ilmanpaineet? mulla kulki astra niinku ajokoira laidasta laitaan-> liian vähä ilmaa :P
Alan kallistua tuohon rengasasiaan myös, vaikka paineet ovatkin kohdallaan (muutenkin vaihtokunnossa). Ei muuta kuin rengaskauppaan :-) Hyviä merkkiehdotuksia kesärenkaille?
jahas
'Admiral'
'Admiral'

Oiskos Continental Premium Contact mistään kotoisin?
AussiVectra
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AussiVectra »

Kulmien saato voi siltikin olla vinkkelissa vaikka onkin tarkastettu. liian paljon haritusta kylla vetaa vinoon tai jos renkaat on liian leveet. onko etupaan korkeus oikee? elikka onko jouset kuoleentunu. se muuttaa camberia joka myoskin muuttaa ajettavuutta. sitten viela olen samaa mielta etta renkaat kylla voi sen aiheuttaa kans.

Hanski
Vectra-B2 V6 CD Hatch, Astra-H Turbo Coupe
jahas
'Admiral'
'Admiral'

AussiVectra kirjoitti:Kulmien saato voi siltikin olla vinkkelissa vaikka onkin tarkastettu. liian paljon haritusta kylla vetaa vinoon tai jos renkaat on liian leveet. onko etupaan korkeus oikee? elikka onko jouset kuoleentunu. se muuttaa camberia joka myoskin muuttaa ajettavuutta. sitten viela olen samaa mielta etta renkaat kylla voi sen aiheuttaa kans.

Hanski

On tarkastettu _ja säädetty_. Normirenkaat elikkäs 185 leveet niin kuin tuossa aikasemmin säikeessä todettiin. Jouset eivät ole kuoleentuneet. En väitäkään että olisi täysin renkaiden syy mutta poissulkevalla ongelmanratkaisulla mitään muuta ei jää jäljelle.
Vastaa Viestiin