värikoodeista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
orava
'Agila'

Viesti Kirjoittaja orava »

Mulla on tuolla ostetaan palstalla ostoilmoitus värikoodin 539 takaluukusta vm 88 Kadettiin. Muutamia tarjouksia on tullut ja löytyi joku värikoodin 535 takaluukku, mutta en tiedä mistä vuosimallista.

Onko tietoa kuinka paljon nuo värit 535 ja 539 poikkeavat toisistaan? Mahtaako netistä löytyä jotain värikoodikartastoa? Itse en löytänyt vaikka pengoin weppiä pari tuntia...

Olli
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Mene vaikka lähimpään varaosaliikkeeseen ja katso kumpikin väri sieltä spray-hyllystä ja vertaa itse onko lähelle samaa. Veikkaan että selvä sävyero on.

Netistä ei paljoa värejä kannata katsella, riippuu ihan monitorin asetuksista kummassakin päässä ja kuvien pakkaustavasta ja asteesta ym. Sävyerotkin voi olla aivan erilaiset kuin livenä.
hate 1
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja hate 1 »

voin valoittaa sen verran että SAMALLA värinumerolla saattaa olla 3-6 eri sävyä!!
maalautin 1.5 vuotta sitten oman auton ja arvata voi tuliko samanvärinen kuin orig väri, sitten piti maalata loputkin autosta.
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Niin, nuo värit vaihtelee vuosimallinkin mukaan..mutta koodi+vuosimalli, niin pitäisi löytyä oikeaa sävyä.

Punainen väri on kyllä herkkä palamaan ja haalistumaan. Riippuu siis myös auton säilytyksestä ja hoidosta noiden numeroitten ja vuosien lisäksi.
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

535 "karmiinin"punainen vm.81-91 ja 539 "mexico"punainen vm.84-91 ja kumpaakin on paria eri sävyä. 535 kohtalaisen kirkas? ja 539 viininpunainen?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Vastaa Viestiin