C Vectran vakiosoitin ja kaiuttimet?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Hepokatti
'Admiral'
'Admiral'

C Vectran vakiosoitin ja kaiuttimet?

Viesti Kirjoittaja Hepokatti »

Tervehdys kaikille!

Taas on uusi Opel omistaja liittynyt joukkoon... Tuli hommattua tommoinen Farmari C-Vectra itselle.

Oikeaa asiaakin olisi... Autossa on vakiosoitin joka soittelee mp3:siakin, mutta äänet eivät oikein vastaa sitä mihin on tullut totuttua. Onko joku vaihtanut autoon vakiokaiuttimien tilalle joitain muita? Subbarikin olisi saatava, kun ei toi basson toisto oikein ole kohdallaan... Onkos Opelin vakio mankassa linja lähtöä subbarille/vahvistimelle?

Soitinta en mielellään kyllä lähtisi vaihtamaan, liekkö se edes mahdollista?

-Hepokatti
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Asiasta on täällä jo jonkin verran juttua muuallakin. Astrassa ja Omegassa samanlainen soitin. Soittimen saa vaihdettua toiseen kyllä ja vakiosoittimessa ei tietääkseni ole linjalähtöä. Itse olen vaihtamassa soitinta joka on myös tuommoinen puolenkojelaudan kokoinen mutta ei toista mp3:sia eikä edes rw-levyjä. Vaihtoon tarvitsee sovittimen jonka saa saksanmaalta huomattavasti huokeampaan hintaan kuin esim. Suomesta opel-liikkeestä. Itse kävin moista kysymässä ja olisi maksanut 70e.
Hepokatti
'Admiral'
'Admiral'

Fotze kirjoitti:Asiasta on täällä jo jonkin verran juttua muuallakin. Astrassa ja Omegassa samanlainen soitin. Soittimen saa vaihdettua toiseen kyllä ja vakiosoittimessa ei tietääkseni ole linjalähtöä. Itse olen vaihtamassa soitinta joka on myös tuommoinen puolenkojelaudan kokoinen mutta ei toista mp3:sia eikä edes rw-levyjä. Vaihtoon tarvitsee sovittimen jonka saa saksanmaalta huomattavasti huokeampaan hintaan kuin esim. Suomesta opel-liikkeestä. Itse kävin moista kysymässä ja olisi maksanut 70e.
No voi harmi, itse en haluaisi soitinta vaihtaa sen takia kun se sopii mielestäni hyvin "sisustukseen". Täytynee alkaa katselmaan adapteria jolla vahvistimen saa kiinni suoraan kaiutinlähtöön?

Onko kellään hajua paljonko moiset adapterit maksaa?

Onkohan kaiuttimet kiinni ihan normaalisti soittimessa? Vai meneeköhän ne jonkunnäköisen vahvistimen kautta?
Nykyään jotain ihan muuta...
EX: Opel Vectra Wagon 1.9 CDTI
Hepokatti
'Admiral'
'Admiral'

Meinaa nyt kyllä mennä yksin puheluksi....

Olisiko kellään kuvaa CD30 soittimen takaosasta? Näkisi vähän minkälaisia liittimiä siellä asustaa.
Nykyään jotain ihan muuta...
EX: Opel Vectra Wagon 1.9 CDTI
Vastaa Viestiin