tai no, jos ei enempää porukkaa saa tuohon halliin niin teen sen kuukauteen valmiiks. oikeesti talous kaatuu.. porukka pakenee ennekuin edes avajaiset on!
Sitten jos teidän omissa tai kavereiden autoissa on tarvetta huolto töille esim jakohihnan vaihdot, ym. pienemmät remontit niin teen niitä sopuhintaan. Toyota ja Opel on toimialana! toyotaan voin hommata alkuperäisosat tarvittaessa! puh:0440201183 jonec@suomi24.fi
Siehän Jone lupasit jo et oot miun huoltomies.Mulla ois sulle jonossa tulossa noita ooppeleita Kohta pitäis laittaa keltanen seisontaan ja vaihtaa siihen kone ym...
no eikun vaan, siel tallis onkin hyvä remppailla! Tiinu hei, mie oon vähän pihalla yhestä asiasta, voisit ehkä auttaa selvittämään sen, kun en tiedä ketään muuta jolta kysyä!? tuntuu kuin olisin sekaantunut johonkin mist en tiedä mitään mie laitan privaa
Tiinu kirjoitti:Jaksetaan myö työntää se kun niitä jarrujakin on nyt säädetty.Välillä piti oikeesti olla neljä ukkoo työntämässä ennenku se liikku Tai voihan sen rikitellä käyntiin ja ajaa traileriin. Ei siinä muistaakseen pitäny verorästejä olla mut voithan sie sen tarkistaa,entinen rekkari on tal-8.
Mitäs sie oot jo suunnitellu siihen?Ei tainnu emäntäs oikein tykästyy mantaan,oli ainakin vähän sen näkönen et mitä v*ttua sie tollasen pommin oot menny ostamaan...
Hehhahh0h.. Jonen eukko ei tiedä pommeista yhtään mitään ennen, kun näkee miun Kebabin.
Sie et ole tainnu nähä mantaa Alat ylistämään kebaa kunhan Jone tuo mantan sinne halliin.Jos tuo,mie taidan ruveta pitämään siitä kynsin ja hampain kiinni...No ei.
hmmm... minun kohalla toi talli homma on silleen että odottelen yheltä tuttavalta tietoa voinko laittaa hänen tallissaan, ois se hiukan lähempänä, mutta hei palaan astialle jahka saan lisää tietoa
Kuhan on luotettava ja maksaa vuokrat silloin kun pitää ja on muutenkin mukana hommassa. sweetieltä kantsii kysellä tarkemmin kun hän järkkää tätä hommaa, ni tietää sit!
Siinähän ne tuli.. luotettava asukki mahtuu kyl, kunhan vaan jaksaa olla talven yli mukana. Soitella saa, annan kyl lisätietoja ja järjestän kiertoajelua hallille, jos siltä tuntuu, että pitääpi nährä kyseinen rakennus ulkoa ja sisältä.