D-Kadettiin madallusjousia

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
12N
'Kapitän'
'Kapitän'

D-Kadettiin madallusjousia

Viesti Kirjoittaja 12N »

Oon yrittäny ettiä omaan kadettiin madallusjousia netistä joka ainoalta sivulta millä tiedän semmoisia myytävän, sekä kaikki paikalliset varaosa-liikkeet vaan mistään ei löydy. Ainoat mitkä menee edes likeltä niin E-Kadetti sekä A-Corsa.

Löytyykö tommoseen D-Kadettiin mistää jousia vai onko turvauduttava rälläkkään? :roll:

Ja minkä ihmeen takia saman ikäseen corsaan löytyy säädettävään alustaan asti mutta kadettiin ei mitään??? tätä oon aina ihmetelly. Onko se muka niin paljo suositumpi?
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Itellä joskus tuollasessa oli Jamex -60mm alusta..ainakin taitaa Sutiilta löytyä :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Luu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Luu »

Itse katselin n.2v sitten alustasarjaa d-kadettiin ja ainakin silloin niitä löytyi ainakin 10 eri valmistajalta. Pelkkiä jousiakin kyllä luulisi saavan.
Etujouset käy uudemmasta kadetista, mutta takajouset ei.
12N
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja 12N »

Eipä näkyny ainakaan enää Sutiinkaan sivuilla olevan jousia mun kadettiin, vaikka muuta pientä kivaa löytyki :lol: (oli kyllä jostain syystä unohtunu tyystin koko Sutii :oops: )

Täytynee kuitenki varmistaa asia soittamalla sinne. Kiitoksia tästä vinkistä mikä itellä oliki unohtunu.
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

jeppade..ja kysyppäs piruuttas tuoltakin..erittäin positiivista sanottavaa tästä firmasta..ja merkkejä on joka lähtöön

http://www.drwheelgoods.fi/

:wink:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
12N
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja 12N »

Soittelin tuossa niin DRW:llä ei ollu, mutta Sutiilla oli Mad:in -40 mm jousisarja. Onko kellään kokemusta tuon valmistajan jousista onko ne mistään kotosin?
Vastaa Viestiin