Autohälytin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Kaleb
'Admiral'
'Admiral'

Autohälytin

Viesti Kirjoittaja Kaleb »

Olisi tarkoitus laittaa a-veccuun hälytin jossa kaukoohjaus ja liiketunnistin, eli varmaan joku avital maxx.

Onko joku laittanut itse tämän tasosta hälyä autoon?
onko kuinka vaikea homma ja löytääkö piuhat kuinka helposti?
Ajattelin hankkia sen sitten joskus halytin.comista, onko jossain joku halvempi paikka?

Kokemuksia asennuksesta ja eri hälyistä?
nallee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja nallee »

autostudiolta saa kobran vastaavaa muistaakseni alle 300
Minulla on ongelma, sitä on aina liian vähän
SpeedyGame
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja SpeedyGame »

Mielipiteitähän on miljoona, mut mun oma kuuluu... Cobra vaan iso nimi. Vastaavan saat edullisemminkin. Hälytin.comista jos oot tilaamassa, tsekkaa toi Hornet 742T. No, se ei ole VATin hyväksymä, mutta...: "Laitteella ei ole VAT-hyväksyntää, mutta se on EU:n ajoneuvojen varkaudenestolaitedirektiivin 56/56 vaatimusten mukainen, joten voit vaatia VAT-hyväksyntää vastaavat edut kaskovakuutuksestasi EU:n ryhmäpoikkeusasetuksen 358/2003 mukaisesti tai vaihtaa vakuutusyhtiötäsi parempaan."
Ja osaat varmasti niillä ohjeilla asentaa. Onhan se tietty oma hommansa, ihan hälyllä kun hälyllä. Mut noilla asennusohjeilla sen sais tyhmempikin paikalleen.
Jos tarran otat lasiin, jää tolle hintaa 159erkkiä. Ei hurja.
-Syyttömän on helppo hymyillä-
Kaleb
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kaleb »

juu... Just tollai mä aattelin itekkin.
Toi hornet 742t on täysin sama kuin Avital 2300 ja tulee korvaamaan ton avitalin.
Jos haluu tuohon lisäksi vielä akkuvarmennetun sireenin ja sen ultraäänitunnistinyksikkön eli sisätilanliiketunnistimen, ni kannattaa ostaa toi Avital Maxx1, tulee halvemmax.

Onhan tossa hälyssä TOSIselkeet ja monipuoliset ohjeet että tyhmäkin osais asentaa, mut mistä ne piuhat, ne oikeet piuhat löytää tuolta vecusta.

Tietty jos koko viikon touhuu,konttaa yleismittarin kans ja vetää auton atomeix..
-J-
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja -J- »

Jokos nyt on joku itse asentanut Bvectraan Avital Maxx-hälyä?
Ohjeet on hyvät mutta onko se kuinka aikaa vievä judanssi? :roll:
JaspaJami
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JaspaJami »

Kuinkahan lähellä Calibran ja Vecun sähköt on toisiaan? Itseltä löytyisi Calibran täydelliset sähköpiirrustukset jos ne auttaisivat siinä.

Tietääkö joku kuinka paljon niillä on eroa?
Vastaa Viestiin