BanaaniSorsa kirjoitti:Itsellä ei ole varsinaisesti ohjelmaa joten voisin tulla vähän myöhemmin kun on tuo päivystys töissä jolloin on oltava "lähtövalmis"... Jos on alkuillasta tukka täynnä niin siinä ei paljoo muuta kuin mittarilla ajella
Ja mistähän päivästä me nyt puhuttiin?
No siitä millon menette, kun on tuo päivystys viikonlopun yli kestävä.
No uittu.... Itse menen perjantaina. Muista jotka on tuloos, ni en tiedä. Sitte ku valkoisen A Vectran omistaja saapuu sinne, ni sit on kuskiki jos sieltä pitää poies piästä... Eiku tukka taakse vaan!
Juheksi kirjoitti:No uittu.... Itse menen perjantaina. Muista jotka on tuloos, ni en tiedä. Sitte ku valkoisen A Vectran omistaja saapuu sinne, ni sit on kuskiki jos sieltä pitää poies piästä... Eiku tukka taakse vaan!
Ai jaa niinku joo. Mulle niinku taas lankes toi kuskin paikka...no ok myönnetään, mä tykkään
Juu, suunnitellaan tota karting -juttua vaikka miiteissä tai muuten. Kun tänne jotain kirjottaa, niin välillä tuntuu että ois sama ku kirjottas namibialaisen paskahuussin seinään....
Juheksi kirjoitti:Juu, suunnitellaan tota karting -juttua vaikka miiteissä tai muuten. Kun tänne jotain kirjottaa, niin välillä tuntuu että ois sama ku kirjottas namibialaisen paskahuussin seinään....
No eine saatana nokikepit tajuu hei suomee...!!! kirjota namibiaa sinne