Sanokaas joku hyvä autohälytin merkki?
Eikös nuo Avitalit ja Hornetit ole aikas hyviä hinta/laatu-suhteeltaan
Ja ainaskin tuolla halytin.comissa väitetään että melkein kaikki ongelmat ja mukamas rikkinäiset laitteet ovat asentajasta/käyttäjästä kiinni ja ne mukamas rikkinäisetki on lopulta olleet ehjiä...
Tosi selkeet ohjeet ainakin, että tyhmäkin osaa...
Ja ainaskin tuolla halytin.comissa väitetään että melkein kaikki ongelmat ja mukamas rikkinäiset laitteet ovat asentajasta/käyttäjästä kiinni ja ne mukamas rikkinäisetki on lopulta olleet ehjiä...
Tosi selkeet ohjeet ainakin, että tyhmäkin osaa...
Mihin sä noi hornetit laitot kiinni?
pitäis meinaa itekkin laittaa a-veccuun joskus tommone avital maxx1 taisit semmone hornetti.
Mietin vaan että miten löydän kaikki piuhat ja liitän ne, kun soittimen asennuskin oli melko ahdasta..Mutta se johtúi kyllä siitä että joku pässi oli katkassu piuhat ja survonu sen öö..asennusholkin viturallee, ei meinannu koko soitin mennä koloon.
pitäis meinaa itekkin laittaa a-veccuun joskus tommone avital maxx1 taisit semmone hornetti.
Mietin vaan että miten löydän kaikki piuhat ja liitän ne, kun soittimen asennuskin oli melko ahdasta..Mutta se johtúi kyllä siitä että joku pässi oli katkassu piuhat ja survonu sen öö..asennusholkin viturallee, ei meinannu koko soitin mennä koloon.
Eiköhän ole helpompi vaihtaa merkkiä/liikettä parempaan..SpeedyGame kirjoitti: ..Ei ole VAT-hyväksytty, ei. Mutta Hälytin.com kertoo näin:** Laitteella ei ole VAT-hyväksyntää, mutta se on EU:n ajoneuvojen varkaudenestolaitedirektiivin 56/56 vaatimusten mukainen, joten voit vaatia VAT-hyväksyntää vastaavat edut kaskovakuutuksestasi EU:n ryhmäpoikkeusasetuksen 358/2003 mukaisesti tai vaihtaa vakuutusyhtiötäsi parempaan.**
- SpeedyGame
- OCF Member 2022

Niin, no jos susta siltä tuntuu...? Toinpa vaan esille ton, uskon nimittäin että ihan kaikki ei edes tiedä, että se VATin hyväksyntä ei vältt olekaan niin on-off juttu. Itse henkkoht en sillä hyväksynnällä tee pskaakaan. Kun kerran samat edut saa tollakin. Vai enkö ihan ymmärtäny sun kantaa?pki kirjoitti:Eiköhän ole helpompi vaihtaa merkkiä/liikettä parempaan..SpeedyGame kirjoitti: ..Ei ole VAT-hyväksytty, ei. Mutta Hälytin.com kertoo näin:** Laitteella ei ole VAT-hyväksyntää, mutta se on EU:n ajoneuvojen varkaudenestolaitedirektiivin 56/56 vaatimusten mukainen, joten voit vaatia VAT-hyväksyntää vastaavat edut kaskovakuutuksestasi EU:n ryhmäpoikkeusasetuksen 358/2003 mukaisesti tai vaihtaa vakuutusyhtiötäsi parempaan.**
-Syyttömän on helppo hymyillä-
..on hienouksiakin.
Tyytyväinen oon.. Tutulla o sellanen SerbiaStar,ja se välillä sateel laittelee ovia lukkoon ja availee niitä.. lennossakin
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
Miksei voi laittaa elektronista ajonestoa? Sillä saa saman alennuksen ku VAT hyväksytyllä hälyttimelläpki kirjoitti:Eiköhän ole helpompi vaihtaa merkkiä/liikettä parempaan..SpeedyGame kirjoitti: ..Ei ole VAT-hyväksytty, ei. Mutta Hälytin.com kertoo näin:** Laitteella ei ole VAT-hyväksyntää, mutta se on EU:n ajoneuvojen varkaudenestolaitedirektiivin 56/56 vaatimusten mukainen, joten voit vaatia VAT-hyväksyntää vastaavat edut kaskovakuutuksestasi EU:n ryhmäpoikkeusasetuksen 358/2003 mukaisesti tai vaihtaa vakuutusyhtiötäsi parempaan.**
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

- SpeedyGame
- OCF Member 2022

Niin, ratkasu se on toikin. Mä vaan tykkään mieluummin pitää hälyä. Haluun nimittäin kuulla kun ne näppynaamat käy yrittämässä onneaan. Jos sitä ehtis pihalle juosta rangaistuksia jakamaan ennenku ehtivät häipyä paikanpäältäAppura kirjoitti: Miksei voi laittaa elektronista ajonestoa? Sillä saa saman alennuksen ku VAT hyväksytyllä hälyttimellä
-Syyttömän on helppo hymyillä-
-
Aulisankka
- 'Kapitän'

sama defa ollut jo kahdessa vecussa ja ei ole ollut ongelmnia edes kaukosäätimien kanssa vaikka jota käytän kävi 40 asteen pykki ohjelmankin läpi housuntaskussa.
olen ostanut sen vuonna 2000, isännällä bmw:ssä joku enforcer ja vilkuttaa kokoajan lediä että jotain on vialla, resetointi ei auta...
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
Astrassa oli ostettaessa Sepri Starin häly ja ei oo ollu muuta ongelmaa kuin et sisätutkat on ikkunan ollessa auki, niin välillä liiankin herkät. Ainakin kesällä pari kertaa huusi parkkiksella.
Patterit vain vaihtanu kaukosäätimiin ja taas pelaa. Pisteet sille.
Patterit vain vaihtanu kaukosäätimiin ja taas pelaa. Pisteet sille.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Mulla siis kanssa ollut paska defa..ja oli vielä aika kalliskin sillon, tais olla 2800mk..tais olla joku 821MG tms malliltaan..menin autoa viemään riihimäelle, kun myin sillosen kulkineen..rupes sitten ajossa huutaa sireenit
häly oli tosiaan noin puol vuotta vanha, ja muitakin ongelmia piisasi..keskusyksikkö myös tuossa vehkeessä levis kuin jokisen eväät yms yms..en ainakaan minä osta koskaan enää defaa
Alfatech tosiaan toimi ihan hyvin..siihempä rajottuu mun kokemukset niistä kamppeista 
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08