amiskalvojen irroitus
amiskalvojen irroitus
Vecun takalasissa oli semmoset siniset amiskalvot. Kalvo itsessään lähti melko helposti irti(suikaleina).
Mutta millä helevetillä saa se vitun liiman poistettua? Koko takalasi on tuon liiman peitossa ja lämmitinlangat ois tarkotus pitää ehjinä. Mie oon yrittäny irroittaa sitä asetonilla, lähti tosi hitaasti, ja saa jynssätä koko viikonlopun. Wurth:in tiivisteidenirroitus spray ei myöskään oikeen toimi, vaikka mattamustalla sprayllä maalattu levy puhdistuikin sillä kokonaan maalista.
Joten onko tuohon liiman irroitukseen jotain erityisainetta?
Mutta millä helevetillä saa se vitun liiman poistettua? Koko takalasi on tuon liiman peitossa ja lämmitinlangat ois tarkotus pitää ehjinä. Mie oon yrittäny irroittaa sitä asetonilla, lähti tosi hitaasti, ja saa jynssätä koko viikonlopun. Wurth:in tiivisteidenirroitus spray ei myöskään oikeen toimi, vaikka mattamustalla sprayllä maalattu levy puhdistuikin sillä kokonaan maalista.
Joten onko tuohon liiman irroitukseen jotain erityisainetta?
Mitä isompi vika, sitä suurempi leka
Re: amiskalvojen irroitus
mulla lähti liimat laseista näppärästi ihan vaan tärpätillä ja ksyleeniä testasin myös. vissiin aika paljon eroja noissa kalvojen liimoissa jos joidenkin kalvojen liimoja ei meinaa saada millään pois.jas2 kirjoitti:Mutta millä helevetillä saa se vitun liiman poistettua? Koko takalasi on tuon liiman peitossa ja lämmitinlangat ois tarkotus pitää ehjinä. Mie oon yrittäny irroittaa sitä asetonilla, lähti tosi hitaasti, ja saa jynssätä koko viikonlopun. Wurth:in tiivisteidenirroitus spray ei myöskään oikeen toimi, vaikka mattamustalla sprayllä maalattu levy puhdistuikin sillä kokonaan maalista.
-
Osku
Re: amiskalvojen irroitus
amiskalvot. voi helevettiläinen. Aina repeen kun joku noita amis-muunnoksia levittelee...jas2 kirjoitti:siniset amiskalvot
Pistä tilalle sitte lukiokalvot...tai duunarikalvot.
Tai et ollenkaan kalvoja, vaan ajelet "alasti".
Ei pahalla, vitsivitsi.
Niin ja sitten asiaan, kuten "squaler" jo sanoi vaikka tärpätillä - mutta hommaahan siinä on. Vois olla turvallisempaa hangata lämmitin-lankojen suuntaisesti, ei poikittain.
siis patapata:lla hinkkasit??jas2 kirjoitti:ha haa, nyt mie sen keksin!!!
Laittaa sitä wurthin:in sprayta, ja hinkkaa sellasella metallisella pesusienellä, jolla pitäis oikeasti hinkata kattiloita
Kyllä lähtee!
Mutta siltikki TOSI vittumainen homma (en suosittele kenellekkään)
sillä varmasti lähtee, mutta lähtee myös nopeasti lasikin vaihtoon....
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Fairy vedellä niitä kiinni laitetaTop-i kirjoitti:Kokeileppa ihan vaan fairy-vettä, sillähän ne siihen pannaanki. (pitäis toimia)
Sitä käytetään lähinnä sen takia,että kalvoa pystyy liikuttelemaan lasilla asennusvaiheessa ja ilmakuplat saa helpommin pois.
Kyllä kalvoissa on ihan liimapinta,joka ei fairyllä liukene...