mikä paikka tekee vauhtipyörän kevennyksiä???
Kannattaa kuitenkin noita kiloja vertaillessa huomioida ettei pelkkä paino ratkaise vaan pyörivä massa, eli keskiöstä on turha ottaa mitään pois, koska se ei pyörivään massaan vaikuta juuri mitään ja toisekseen aiheuttaa vaan turhaa värinää.
Omat pyöräni olen tehnyt itse Cromosta, jolla päästään kokolailla samaan pyörivään massaan kuin alumiinilla, mutta huomattavasti halvemmalla.
Jos haluaa kevyen vauhtipyörän niin toi Ojennuksen pyörä on hyvä vaihtoehto, hankkii sen sitten Lautamäeltä tai suoraan Pasilta, koska siinä ei ole turhia välikäsiä nostamassa hintaa. Itse asiassa vauhtipyörä on niitä ainoita viri osia mitä itsekin tehneenä en pidä edes kovin pahan hintaisena.
Omat pyöräni olen tehnyt itse Cromosta, jolla päästään kokolailla samaan pyörivään massaan kuin alumiinilla, mutta huomattavasti halvemmalla.
Jos haluaa kevyen vauhtipyörän niin toi Ojennuksen pyörä on hyvä vaihtoehto, hankkii sen sitten Lautamäeltä tai suoraan Pasilta, koska siinä ei ole turhia välikäsiä nostamassa hintaa. Itse asiassa vauhtipyörä on niitä ainoita viri osia mitä itsekin tehneenä en pidä edes kovin pahan hintaisena.
Nythän litteään (vanhempi) ja poteromalliseen vauhtipyörään on tarjolla eri kytkimet. Hommasin jo litteään sopivan kytkinpaketin, kun ajattelin vaihtaa nykyisestä poteromallista latteeseen vauhtipyörään ihan painon takia, mutta ehkä pitää kuitenkin hommata toi teräksinen.
Kummalle kytkimelle toi Lautamäen myymä vauhtipyörä on?
Kai tommosen joku on ostanut??Racoon kirjoitti:Nythän litteään (vanhempi) ja poteromalliseen vauhtipyörään on tarjolla eri kytkimet. Hommasin jo litteään sopivan kytkinpaketin, kun ajattelin vaihtaa nykyisestä poteromallista latteeseen vauhtipyörään ihan painon takia, mutta ehkä pitää kuitenkin hommata toi teräksinen.