Calibra T-AWD "Green Goblin" (päivitetty 7.10.06)
-
ooppeli123
- 'Admiral'

- Viesti:
Hieno on ooppeli, ja eipä nuo calibrat tosiaan mahdottomia syö, jos malttaa ajaa poliisin valvomia nopeuksia
sakothan ne vasta on kalliita. Hatunnosto vaan että jaksaa rakentaa vaikka "kaikkea" ei itse osaisikaan tehdä. vanhoissa vehkeissä kun se arvo pysyy about samana, toisin kuin uusissa, niin ei voi laskea samalla kaavalla kustannuksia.
Thumbs Up ja silleen
Thumbs Up ja silleen
Kuka kännissäCobrian kirjoitti:Ei ole intoa yksin tapella kun noita kavereitakin on, vaikkei niitä kännissä kestäiskään...![]()
Ja se että itse rakentaa on mulle loppujenlopuksi yksi hailee kun osia et ainakaan ite pysty pykäämään. Paitsi jos haluaa ensi vuosituhannella vasta ajella.
Anywhoo, ihan turha nupista asiasta joka menee mun pään mukaan. Ja Janne on kuitenkin mekaanikoksi sellainen tyyppi joka ei turhia valita jos hääräät nurkissa ja kyselet tyhmiä.
Ja kyllähän sitä aina juttu seura kelpaa ja välillä jopa vara käsi johonki työhön jos sellanen siinä vieressä on, eihän mikään kysymys tyhmä oo. Ei kukaan oo seppä syntyessään vaikka moni täällä väittääkin et "kansivirittäjät" on jo äidinkohdussa höylänny kansia ja jos näin ei oo ni ei oo mitää toivoo tehdä kansihommia sama koskee myös montaa muuta viritys asiaa, uskon kuitenki itte toisin ainakin viä.
Tosiaan itte asiaan eli rojektiin koskeviin osiin
Kiertokanget -> näillä näkymin mallia Ojennus (PO-metal - tai joku sellanen kai sen oikee yritys nimi on) joista tehdään 1mm pitemmät kuin vakiot ( kyllä luit oikein tehdään PITEMMÄT)
Männät -> Wiseco fulldome turbomännät joista yllättäen
Lohko -> Porataan mäntien kokoon 87mm
V-pyörä -> kevennetään ?kg
Kampiakseli -> Nitrataan (ehkä hieno muotoinen kevennys)
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
- Mighty-One
- 'Admiral'

Kyllä se siitä jätkät lähtee kulkee (eikä vittuilu mielessä suinkaan) 10 min. kestänyt ahdin on nähtävästi pientä edellämainitun sattuman rinnalla. Oma kommentti tähän on se, että malttia pojat paineiden kanssa, ilo vaikka alkaakin kilosta, mutta taitaa vakiomosassa 1,5 kiloo olla lyhyt ilo. Onnea auton kuntoon saamisessa. Kasvukipuja btw. löytyy näköjään joka projektissa.
- Köyhälle kaikki on kallista, varakkaalle halpaa, samanhintaista kaikille... -
- Mighty-One
- 'Admiral'

Kyllä se siitä jätkät lähtee kulkee (eikä vittuilu mielessä suinkaan) 10 min. kestänyt ahdin on nähtävästi pientä edellämainitun sattuman rinnalla. Oma kommentti tähän on se, että malttia pojat paineiden kanssa, ilo vaikka alkaakin kilosta, mutta taitaa vakiomosassa 1,5 kiloo olla lyhyt ilo. Onnea auton kuntoon saamisessa. Kasvukipuja btw. löytyy näköjään joka projektissa.
- Köyhälle kaikki on kallista, varakkaalle halpaa, samanhintaista kaikille... -
Ja sellaista miestä (tai naista) ei tässä maailmassa olekaan ettei toisten apuun tarvitsisi turvautua. Vai kuka tämänkin lukijoista leipoo itse leipänsä, ompelee vaatteensa jne jne... Sääli muuten, ettet päässyt Calikalla Kalajoelle. Vaikka hauskaa oli kyllä muutenkin.Cobrian kirjoitti:Ja se että itse rakentaa on mulle loppujenlopuksi yksi hailee kun osia et ainakaan ite pysty pykäämään. Paitsi jos haluaa ensi vuosituhannella vasta ajella.
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Re: Calibra T-AWD "Green Goblin" (päivitetty 9.7.0
Jätkä tietää jo mitä tilaat kuukauden päästäCobrian kirjoitti:
Päivitys #9 - 08.09.2005
..ei vaineskaan, vitsivitsi
Päivitys #9 - 08.09.2005
..ei vaineskaan, vitsivitsi
Nyt on uusia kuvia, Ojennuksen kangista jotka tänään haettiin ja alkuviikosta pitäs lähtee mäntien rakentelu käyntiin. Kangista tosin tuli vaan 1mm pitemmät ku vakioista eli on 144mm pitkät ja tappi muutettiin 22mm.
E: Vauhtipyörä on tällä hetkellä 6kg ja matkalla tasapainotukseen alkuviikosta.
E: Vauhtipyörä on tällä hetkellä 6kg ja matkalla tasapainotukseen alkuviikosta.
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"