Onko jollain hyvää vinkkiä, mistä virtakaapeli konetilaan, kun tuntuu olevan äänieristys vähän eri luokkaa kuin raketeissa ja asconassa.
Vai tartteeko vain arvata hyvä paikka ja porata reikä??
A omega, mistä vahvistimen virtajohto?
-
omega 3000
- 'Kapitän'

-
Johnny Rageous
- OCF Member 2017
Mulla ja kaverilla on ainakin ollu A omegassa valmis reikä siinä jarrunestesäiliön vasemmalla puolella edestä katsottuna. Mulla on vaan tungettu jotain sikaa täyteen se reikä. Voi olla että oli sattumaa että molemmilla reikä samassa kohtaa? Siinä on joku vaijerin läpivienti vieressä. Se menee sinne polkimien yläpuolelle verhoilun taakse.
mulla oli ainaski ihan vapaa läpivienti paikka siinä kytkin polkimen ja kaasu polkimen välissä... justiinsa mahtu 25 neliöinen kaapeli läpi ja sai viel kumin päälle niin ei hieraannu johto puhki eikä tuu ylimäärästä konehuoneesta sisälle...
edit: olisinpa yhtä nopea kuin autoni...
edit: olisinpa yhtä nopea kuin autoni...
*Dodge ram 2500 4x4 -96 5.9 Cummins td, +400hv/+1300nm*
*manta B, projekti, valmis joskus*
*Omegoita vähän väliä, erilaisia, dieseleitä ja ei niin dieseleitä*
*manta B, projekti, valmis joskus*
*Omegoita vähän väliä, erilaisia, dieseleitä ja ei niin dieseleitä*
-
omega 3000
- 'Kapitän'

Mulla kans löyty (luultavasti) vastaava ja kans jotain sikaa täynnä. Milläs sen pois saa? Hankalassa paikassa kun jarrutehostin 5cm. pääs ja vielä jotain "massaakin" kahden sentin kerros päällä.Johnny Rageous kirjoitti:Mulla ja kaverilla on ainakin ollu A omegassa valmis reikä siinä jarrunestesäiliön vasemmalla puolella edestä katsottuna. Mulla on vaan tungettu jotain sikaa täyteen se reikä. Voi olla että oli sattumaa että molemmilla reikä samassa kohtaa? Siinä on joku vaijerin läpivienti vieressä. Se menee sinne polkimien yläpuolelle verhoilun taakse.
Tuota toista koloo ei löytynyt.
-
Johnny Rageous
- OCF Member 2017