Astra F värikoodi?
Astra F värikoodi?
Tervehdys ooppelimiehet ja -naiset.
Ostin (tai pikemminkin tuli mulle vaihtokaupassa kun möin Audin) eilen tuommosen '95 farkkuastran käyttöautoksi ja nyt täytyis löytää jostain ko. ooppelin värikoodi. Tuossa on muutamia kiveniskeymiä joita ajattelin paikkailla. Volkkareissa/Audeissa on peräkontissa ja huoltokansiossa tarra josta käy ilmi kaikki tiedot moottorin ja vaihdelaatikon koodeja ja varusteita myöten, myös värikoodi. Miten ooppeleissa? Väri on tuommonen sinivioletti metalliväri, tuskin on ollut kovin montaa eri sävyä tarjolla tuona vuonna.
Ostin (tai pikemminkin tuli mulle vaihtokaupassa kun möin Audin) eilen tuommosen '95 farkkuastran käyttöautoksi ja nyt täytyis löytää jostain ko. ooppelin värikoodi. Tuossa on muutamia kiveniskeymiä joita ajattelin paikkailla. Volkkareissa/Audeissa on peräkontissa ja huoltokansiossa tarra josta käy ilmi kaikki tiedot moottorin ja vaihdelaatikon koodeja ja varusteita myöten, myös värikoodi. Miten ooppeleissa? Väri on tuommonen sinivioletti metalliväri, tuskin on ollut kovin montaa eri sävyä tarjolla tuona vuonna.
Re: Astra F värikoodi?
Avaa konepelti niin siinä pitäs olla sellanen metallinen lätkä jossa lukee runkonumero ja muuta myös värikoodiPetri R. kirjoitti:Tervehdys ooppelimiehet ja -naiset.
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

-
Tuninkiukko
- 'Admiral'

-
Tuninkiukko
- 'Admiral'

Niin ja kannattaa ottaa vielä se bensatankin "lätkä" mukaan.. Siinä väri koodissahan on se perus väri mutta siitä väristä voi olla ns. erisävyjä "maalivirheitä" jokka on registeröity.. Esim minun vectran metalli viininpunaisen värikoodi on 545. Tosta väristä on neljää erisävyä ja vertailemalla tankin lätkään selvisi oikee väri joka oli yksi noista registeröidyistä maali "virheistä"
Kukaan ei varmaa tajunnu mitää ku on niin epäselvästi kirjotettu
Kukaan ei varmaa tajunnu mitää ku on niin epäselvästi kirjotettu
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

Re: Astra F värikoodi?
15Petri R. kirjoitti: tuskin on ollut kovin montaa eri sävyä tarjolla tuona vuonna.
Kiitoksia vastauksista. Tarkoitin että ei kovin montaa sinivioletin eri sävyä
Tiedä sitten kuinka monta eri variaatiota tuostakin löytyy.
Löytyihän se, 286. Paikalliset varaosaliikkeet ei osanneet purkkia myydä kun tuota ei löytynyt Mastonin valikoimasta, semmosen kynsilakkatyyppisen sentään tilasin merkkiliikkeestä. Täytyy yrittää vielä metsästää. Toki saahan merkkiliikkeestäkin varmaan jonkun pienen paukkupullon mutta hinta/määrä jne. Varaosaliikkeissä maalit sekotetaan yleensä isoihin 400ml purkkeihin.
Niin ja jos jollain on vaikka Oulun tai Kemin (miksei Rovaniemenkin) lähistöllä myytävänä ehjä maski, tai se korinvärinen maskin "muovikehys" joka yltää lamppujenkin alle niin vois laittaa mulle privaa... Vuosimallihan oli 1995.
Löytyihän se, 286. Paikalliset varaosaliikkeet ei osanneet purkkia myydä kun tuota ei löytynyt Mastonin valikoimasta, semmosen kynsilakkatyyppisen sentään tilasin merkkiliikkeestä. Täytyy yrittää vielä metsästää. Toki saahan merkkiliikkeestäkin varmaan jonkun pienen paukkupullon mutta hinta/määrä jne. Varaosaliikkeissä maalit sekotetaan yleensä isoihin 400ml purkkeihin.
Niin ja jos jollain on vaikka Oulun tai Kemin (miksei Rovaniemenkin) lähistöllä myytävänä ehjä maski, tai se korinvärinen maskin "muovikehys" joka yltää lamppujenkin alle niin vois laittaa mulle privaa... Vuosimallihan oli 1995.
Volvo S40 T4 '98
Chevrolet Nova '70
Chevrolet Nova '70
-
Tuninkiukko
- 'Admiral'

-
Osku