A-Omega Punton valoilla

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Ajeltiin tossa lauantaina Porin suunnalla ja vastaan tuli vaalean sininen A-Omega uudemman Fiat Punton kirkkailla ajovaloilla. Muuten auto oli vakio. Kyllä vähän hieraisi silmiään! :smile:
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

ei taida olla vakio peli.kyllä äänet on aika muhkeat ja tuntuu liikkuvanki aika liukkaasti.maalattu se on ainakin lähiaikoina ku tuli vastaan yks päivä niin auto oli musta(vai näinkö oikein).jos joku tietää enemmän niin voi korjailla...
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Onkohan kyseessä sama auto jonka olen nähnyt joskus porissa,siinä ollut ehkä 17" tai 18" monipuolaiset ja ulospäin levittävät vanteet itse tehdyt spoikat sekä helmat ja juuri tuollaiset punton tyyliset valot ja auto on luultavasti palanut joskus sisältä kun viimeksi olen nähnyt sen niin se ollut vaalea mutta se maali on tummunut(ollut musta)esim. ovien ja luukkujen reunoista epätasaisesti(samalla tapaa kun savu ja kuumuus on tummentanut ja polttanut maalin). Tietääkö kukaan kyseisestä autosta enempi?
Niki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Niki »

Kuvia, kuvia, kuvia! Kiitos!
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Eipä taida olla kenelläkään kyseiestä autosta kuvia.Mutta jos on tai tietää autosta enempi niin kertokoon muillekin.
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

Missäpäin poria jani oot auton nähnyt?
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

eilen toi oli makuunin edessä.ajelin sen perässä aika pitkästi ja oli auto maalattu...
porissa lentokentällä autoa ihastelin lähempääkin kun oli kiihdytys kisat...
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Täytyy pitää silmät auki.
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Kadett2.0:Kespalla mä olen sen muutaman kerran nähnyt.Mutta voi olla että tuo mun näkemäni auto ei ole sama,että niitä voi olla kaksikin samantapaista.Mikähän tekniikka siinä on? tietääkö joku.
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Kele, kun oma auto on seisonnassa, ei tuu paljo ajeltua kaupungilla.
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

Jani Mukkala:kyllä on varmaan sama auto ku olen sen itsekkin nähnyt aika usein kespalla parkissa.näyttävä peli kyllä...
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Silloin kun mä näin sen eka kerran kun se oli maalaamaton niin en meinannut tunnistaa sitä ollenkaan omegaksi.Eikö kukaan tiedä asiasta/autosta enempää?
J_Lanttola
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J_Lanttola »

On 2003-01-05 19:49, Jani Mukkala wrote:
ja auto on luultavasti palanut joskus sisältä kun viimeksi olen nähnyt sen niin se ollut vaalea mutta se maali on tummunut(ollut musta)esim. ovien ja luukkujen reunoista epätasaisesti(samalla tapaa kun savu ja kuumuus on tummentanut ja polttanut maalin). Tietääkö kukaan kyseisestä autosta enempi?
Olisiko mahdollista että tuo olisi ollut kuitenkin maalia, eli ovet ja luukut on maalattu ensin sisäpuolelta ja tämän jälkeen auto on saanut vasta ulkopuolelle värin? Jos auto on kerran nykyään eri värinen?

Noin äkkiä ajateltuna kuulostaisi todennäköisemmältä...
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Voi olla että se olisi ollut mustaa maalia(kun näin auton se oli pimeän aikaa mutta valistulla parkkipaikalla ja itse olin vieressä)mutta en sitten tutkinut/katsonut sitä paremmin.Aika huono maalari on ollut joka on ne maalannut sisäpuolelta ne koska sitä mustaa oli epätasaisesti jokapuolella ovissa,ovien reunoissa sekä katollakin.
Vastaa Viestiin