GTI-magazine ja lukijoiden autot.....

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Katselin tässä kesällä tullutta gti-magazinea ja siinä oli esiteltävänä lukijoiden omia autoja(tämän vuoden ensimmäinen lehti missä oli lukijoiden autoja)ja siitä pisti silmään kaksi opelia, toinen oli valkoinen vectra missä mm.18" alut ja olikohan mcr:n korisarja ja toinen oli punainen e-kadett missä oli mm. "bad boy look" konepelti ja 17" alut.Onkohan noi kumpikaan auto/omistaja kerhossa jäsenenä? Ja tietääkö kukaan noitten autojen tekniikasta enempi? Kadetti taisi olla ivalosta ja vectra anjalankoskelta.
hks
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hks »

Samalla tulikin mieleen että onkohan foorumin lukijoista joku keltaisen 3000 camel omegan omistaja ? Törmäsin sattumalta häneen helsingissä kun olin parkissa hän tuli juttelemaan ja kyselemään autostani. Olis ollu vaan mielenkiintoista kysellä hiuken enempi siitä cameli mallista.
Chewie
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chewie »

On 2003-01-03 20:13, hks wrote:
Samalla tulikin mieleen että onkohan foorumin lukijoista joku keltaisen 3000 camel omegan omistaja ? Törmäsin sattumalta häneen helsingissä kun olin parkissa hän tuli juttelemaan ja kyselemään autostani. Olis ollu vaan mielenkiintoista kysellä hiuken enempi siitä cameli mallista.
Sen verran oon kuullu juttua tuosta autosta että siinä oli ennen remmiahdin mutta ei kuulemma enää. Kuitenkin luvat ja kaikki on kunnossa että senku heittää kiinni. Muistaakseni siinä on hestecit sun muut valmiina...
Tämä siis kuulopuhetta.
Team Grave Digger
Vectra '90 20NE
hks
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hks »

On 2003-01-04 14:18, Chewie wrote:
On 2003-01-03 20:13, hks wrote:
Sen verran oon kuullu juttua tuosta autosta että siinä oli ennen remmiahdin mutta ei kuulemma enää. Kuitenkin luvat ja kaikki on kunnossa että senku heittää kiinni. Muistaakseni siinä on hestecit sun muut valmiina...
Tämä siis kuulopuhetta.
Joo samaa oon mä kuullut, hestecistä en oo varma kuvissa näkyy ainakin hestec tarrat :grin:

Remmiahdin ei oo omistajan mukaan nyt kiinni.
Henri
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Henri »

Harkitsin kyseisen auton ostoa ja kävin pari kertaa katsomassakin sitä (ja ajamassa)..
Autossa on Hestec kiinni ja luvat kunnossa, mutta omega on myyty n. 3kk sitten muualle pääkaupunki seudulta.
Calibra 4x4 turbo -93
BMW 530d -05
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

Se valkoinen vectra, jonka teksteissä sanotaan: "auto kokee muodonmuutosta rajulla kädellä" on mätä paska, ja on sen takia osina... oli käyttäny ruostesuojauksessa niin siellä oli sanottu, että ei ole jäljellä mitään mikä tarvitsisi suojausta...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Drifter
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Drifter »

Ei se päällisinpuolin kovin mädälle näyttänyt , joskus läheltä nähneenä... Mutta kyseisen omistajan tietäen epäilen, ettei se pirssi enää näe päivänvaloa...
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Mikäs kone siinä valkoisessa vectrassa on? Oliko siinä sitten pohja ja helmat ihan mädät vai mistä oli niin ruostunut? Onko siinä edelleen se mcr:n korisarja ja ne 18" vanteet? Eikö sen nykyinen omistaja sitten oikeen viitsi laittaa sitä kuntoon vai minkä takia ei näe enää päivänvaloa?
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Ja tuossa keltaisessa camel omegassa on/ollut remmiahdin,sen edellisellä omistajalla on(voi olla että on jo myytykin,oli mm. täällä foorumissa mynnissä) harmaa 4*4 turbo calikka mikä on ollut esittelyssä gti-magazinessä.
Drifter
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Drifter »

Tuolla Fin-Tuning.net:ssä on kyseisen omistajan kertomus autoon tulevista "muutoksista", eli löytyy foorumi-projektit-vectraaaa (sori,kun ei ole suoraa linkkiä, mutta olen todella käsi näissä tietokonejutuissa...)
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Täytyypäs käydä lukaisemassa se.Tietääkö kukaan tuosta kadetista jotain? sen omistajalla oli vielä calibra ja tigra.
Vastaa Viestiin