eli onko kellään kokemusta että mitkä pyöreet takakaaret sopis kadett e sedaniin parhaiten???a vectran kaaret näyttää aikas helpoilta muokata...
joten laittakaa vaan rohkeesti viestiä mitkä ittellänne/kaverillanne on kiinni ja miltä näyttää.....
haluisin eroon noista entisistä hieman mätäisistä ja hölmön näköisista suorista kaarista jonka pyöristämällä saa varmasti auton yleis ilmeen muutumaan paljon parempaan suuntaan...
Kadett e sedan pyöreet takakaaret???
Kadett e sedan pyöreet takakaaret???
Opiskelija
Pojan
Eka
Lelu
Pojan
Eka
Lelu
onhan noita tehty vaikka mistä.
parhaat on mitä olen nähnyt (myös itsellä =) ) on kadetin omista etukaarista. tietysti niin että vasen etukaari oikealle taakse jne..
jotkut ovat tehneet c-acnonan takakaarista. sopii kai hyvin paikoilleen muttei mielstäni näytä ollenkaan niin hyvältä, koska pokkaus on niin kulmikas.
OT:
Ja voit olla varma että joku orkkis ihannoija haukkuu sut suohon kun tulet tänne esittelemään että olet takakaarista tehnyt pyöreät =)
niin ja korjausta vielä että puhuin tosta munakoppasesta, mutta eikös sedanissa ole lähes sama juttu?
parhaat on mitä olen nähnyt (myös itsellä =) ) on kadetin omista etukaarista. tietysti niin että vasen etukaari oikealle taakse jne..
jotkut ovat tehneet c-acnonan takakaarista. sopii kai hyvin paikoilleen muttei mielstäni näytä ollenkaan niin hyvältä, koska pokkaus on niin kulmikas.
OT:
Ja voit olla varma että joku orkkis ihannoija haukkuu sut suohon kun tulet tänne esittelemään että olet takakaarista tehnyt pyöreät =)
niin ja korjausta vielä että puhuin tosta munakoppasesta, mutta eikös sedanissa ole lähes sama juttu?
Tuossa on ainakin tosi siististi tehty kaaret: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=370279
"Olin tulossa tuolta ja menossa tuonne..."
Tuon auton kaaret on ammattimiehen käsialaa eli Mutek mies PS1 nimimerkillä täälläkin pyöriskelevä...maria_a kirjoitti:Tuossa on ainakin tosi siististi tehty kaaret: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=370279
Nähtyjen töiden perusteella voin suositella..jospa sitä itsekkin
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]