K-S paikallismiitti. Kysymys
Re: Jyväskylän paikallismeeting 2.10 Klo 17.00 Keljon ABC
BanaaniSorsa kirjoitti:Noniin, eli syyspartyt pidetty ja seuraava paikallismeeting häämöttää edessä. Eli paikkahan oli Keljon ABC 2.10 klo 17.00. Ja nämä paikkallisethan pidetään aina kuun eka sunnuntai klo 17.00.
Terveisin: Juheksi
Tullaanpa käymään
-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

Jees, äänestys on sitten tuosta vaihtoehtoisesta kahvittelupaikasta. Mukavaahan se olisi vaihteluksi käydä muuallakin, tietysti ongelmana on että jos joku lukee kerholehdestä että joka kuun eka sunnuntai keljon abc:lla niin sitten siellä pitäisi ollakkin. Kaikilla kun ei nettiä ole.
Mielipidettä kehiin.
Ja itse olen ilmottautumassa pikkujouluihin joten porukkaa mukaan vaan, kyllä me joku kimppakyyti keksitään.
Mielipidettä kehiin.
Ja itse olen ilmottautumassa pikkujouluihin joten porukkaa mukaan vaan, kyllä me joku kimppakyyti keksitään.
Saas nyt nähdä että miten tuon kanssa käy. täytyypä tuolta hallitukselta kysellä..Juheksi kirjoitti:Taas fudaa Opeli.... Ilmamassamittarin töpseli oli HUONOSTI kiinni.
Jepjep... No mulla on se yks ratkasu siihen kyytijuttuun. Ei muutaku hirveesti vaan porukkaa ilmottautumaan.
Lähteekö moottorisaha mäkistartilla käyntiin? Nimim. Turhaanko työnsin?
-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

Voidaan vaikka ens kokoontumisessa ajella siihen kahville, kuitenkin ainakin ensi kerta vietetään vielä Keljossa. Paikan vaihto olisi sinänsä oikeudenmukaista sillä tällä hetkellä tuolta pohjoisensuunnasta tulee jo yli puolet meettinkiin osallistuvista, joten lähemmäksi sitä olisi järkevä siirtää.unique kirjoitti: siitä kahvittelupaikan vaihdosta..se siinä melkein vieressä oleva (tien toisella puolella) huoltsikka vois ehkä olla kova?
Hirvaskankaan essohan olisi sinänsä hyvä paikka mutta sekin taas menee jo jokseenkin liian kauas. Tuossa kirrin nesteen ja hirvaskankaan puolvälissä kun olisi kahvila niin menis aika hyvin puoliksi matkat.
Yksi vaihtoehto olisi pitää joka toinen kerta Hirvaskankaalla ja joka toinen kerta Jyväskylässä. Jos vaan sitten porukka käy kummassakin.
Voishan sitä vaikka kokeilla.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
nii nii niiunique kirjoitti:hirvaskangas on ehkä himpun liian kaukana..
mut noh..tuleehan tietenkin sieltä kaukaa porukkaa tännekkin päin miittiin
kirrin nesteellä taas on melko perseesti tilaa..
noh en tiiä..miten olis vaajakosken abc
ei muuta ku hipalle vaan. se on p0p
Lähteekö moottorisaha mäkistartilla käyntiin? Nimim. Turhaanko työnsin?