kuinka saa hain evä antennin b omegaan? vanha antennihan on oikeassa kohdassa mutta miten sen saa pois? sisäpuolella kun ei olenäkyvillä mitään tulppaa... pitäisikö muka koko kattoverhoilu ottaa irti!?
evolution kirjoitti:sisäpuolella kun ei olenäkyvillä mitään tulppaa... pitäisikö muka koko kattoverhoilu ottaa irti!?
No niin kai ne yleensä pitää purkaa. Vai oisko siistin näköinen ku antenninjohto menis kattoverhoilussa pintavetona sen takia että antenni on helppo irroittaa.
no käsittääkseni joissain autoissahan siinä sisällä katos tulppa jonka alta löytyy pultti et sais antennin irti... se antennin piuhahan nyt voi kyl iha rauhas mennä verhoilun sisällä tietenki. sitä vaa meinasin
evolution kirjoitti:no käsittääkseni joissain autoissahan siinä sisällä katos tulppa jonka alta löytyy pultti et sais antennin irti... se antennin piuhahan nyt voi kyl iha rauhas mennä verhoilun sisällä tietenki. sitä vaa meinasin
No toi nyt oli vähän karrikoitu esimerkki. Mut jos tulppaa ei löydy niin tuskin kannattaa tarttua mattopuukkoon et "...Tässä sen pitäs olla, jos mä tästä vähän..." Ota vaikka Lurttisen neuvosta vaari
Suosittelisin pysymään ihan perinteisissä anteenissa Yhteen autoon ostin hainevän motonetistä n.12,90E ja siihen loppu radion kuuntelu Tosi huonosti kuuluu vähän keskustaa kauempana et enenmän ulkonäkö laitos eikä kattoverhoilun purku paha homma oo abaút 20min.homma
makejer kirjoitti:Suosittelisin pysymään ihan perinteisissä anteenissa Yhteen autoon ostin hainevän motonetistä n.12,90E ja siihen loppu radion kuuntelu Tosi huonosti kuuluu vähän keskustaa kauempana et enenmän ulkonäkö laitos eikä kattoverhoilun purku paha homma oo abaút 20min.homma
kiitos samoin.
anteeni oli tosin maksoi jotain 9€. http://www.siivonen.fi/
varmaan sama kikotin.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Vuoleskelkaa sinne katolle puusta joku kikkura (Vaikka valaanpyrstö) ja pistäkää sinne auton sisälle joku oikea antenni (sinne tarkoitettu) . Sen jälkeen ihmetelkää että minkä takia mun piti tollanen saada..
B-Omenassa saa kattoantennin irti, kun irrottaa takalasin ylemmän peitelistan (lähtee kampeamalla) ja C-pilareiden sisäverhoilut. Silloin pitäisi kattoverhoilu jo antaa riittävästi periksi, jotta pääsee antennin ruuviin käsiksi.
Mulla on yks ylimääräinen hainevä. Saa hakea 15 eurolla pois. Kuuluvuudesta en tiedä, mutta on ns. tarvikemalli.