Onko kukaan kokeillut toimiiko tuo todella niin hyvin kuin Red Line lupaa??
Tahtoo kuulla omia kokemuksia kyseisestä tuotteesta!
- Water Wetter jäähdyttimen lisäaine on tehokas aine järjestelmän puhdistukseen ja jäähdytysominaisuuksien parantamiseen. Voitelee vesipumpun tiivisteet sekä suojaa korroosiolta.
-Käyttö jäähdytyksen parantamiseen
Parantaa nesteen lämmönsiirtokykyä, saavutetut lämpötilanlaskut jopa 18C! Sekoitetaan pelkkään veteen tai glykoli/vesiseokseen. Yksi pullo noin 10-15 litraan jäähdytysnestettä
-Käyttö puhdistukseen
Irrottaa tehokkaasti jäähdytysjärjestelmästä kalkkeutumia, rasvaa ym. likaa, muista vaihtaa jäähdytinnesteet muutaman sadan kilometrin ajon jälkeen ensimmäisellä käyttökerralla.
-Talvikäyttö
Parantaa lämmityslaitteen tehoa, käytä 50/50 glykoli-vesiseoksen kanssa.
Water Wetter
Minua on kans kiinnostanut tuo water wetter. Tähän asti olen käyttänyt tuossa ahdetussa endurance autossa Motul INUGEL nimistä jäähdytinnestettä. Sitä ei lantata ollenkaan vaan kaadetaan raakana koneeseen. Sekin tuntui tiputtavan lämpöjä tavalliseen vesi/glykol seokseen. Kumminkin on jäänyt kaivelemaan mieltä että josko tuo ns. märkävesi oisikin vielä parempaa. Redlinen perä- ja vaihdelaattikko öljyjä on tullut käytettyä ja olen ollut niihin todella tyytyväinen.
Kehutaas ny lisää ku vauhtiin päästiin..
Eräs vetariongelma tuli kans ratkaistua redlinen aineella. Eli kilpurin(fwd) vetareissa oli kestävyysongelmia matalan alustan takia
=> Vetonivelet on koko ajan ns. luonnottomassa asennossa ja ikäänkuin "sortaa". Tämän johdosta nivelet kuumenee ajossa tolkuttomasti ja perus-vetonivelrasva ei kestänyt tällaista lämpöä
=> Rasvat pursuaa pihalle ja loppu on arvattavissa.
Redlinen mössöt tilalle ja ongelma hävis. (..ainaki toistaseks
Kestää muistaakseni luokkaa 450Celsiusta ennenkuin juoksettuu.
Eräs vetariongelma tuli kans ratkaistua redlinen aineella. Eli kilpurin(fwd) vetareissa oli kestävyysongelmia matalan alustan takia
=> Vetonivelet on koko ajan ns. luonnottomassa asennossa ja ikäänkuin "sortaa". Tämän johdosta nivelet kuumenee ajossa tolkuttomasti ja perus-vetonivelrasva ei kestänyt tällaista lämpöä
=> Rasvat pursuaa pihalle ja loppu on arvattavissa.
Redlinen mössöt tilalle ja ongelma hävis. (..ainaki toistaseks