Joensuun OCF tapaamiset!

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
Top-i
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Top-i »

Tume22 kirjoitti:valkonen 3 ovinen ja takalasissa semmonen isompi spoileri.. sillä jampalla on kuulemma joku bomber-pyöräki kai.. ainakin se liikkeen myyjä sano.

ostakee pojat toi mun ascona pois niin pääsen auton vaihtoon:)
Joo, se on Merenniemen Jonnen entinen Astra. Kyllä se Jonne piti sitä asiallisessa kunnossa, vaikka tehojahan siinä ei kyllä liikaa oo (vaan 115hp). Osta pois, hyvän saat. Paljon sillä on pyyntö?
Opel Astra
Mini One
Jariko
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jariko »

mistä lähtiin on opel kuskit ruvennu vittuilemaan toisillen ja sillee????

tossa sweetin kanssa mietittiin
V-V
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja V-V »

Joo, ei oo mun entinen, vaan Jonnen!se mun entinen on kyllä siitä liikkeestä ostettu ja uus siitä tien toiselta puolen, entinen meni vaihossa. Top-i sun entinen Gessi vaihto omistajaa, mut pysy vielä perheessä(onneks) Jariko.... ainahan ne on vittuilleet toisilleen... ainakin me Sweetin kanssa toisillemmen,aina töissäkin hirmu murina ja nyrkin puinti! :D -(z)-
-SweetAngel90-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -SweetAngel90- »

V-V kirjoitti:Joo, ei oo mun entinen, vaan Jonnen!se mun entinen on kyllä siitä liikkeestä ostettu ja uus siitä tien toiselta puolen, entinen meni vaihossa. Top-i sun entinen Gessi vaihto omistajaa, mut pysy vielä perheessä(onneks) Jariko.... ainahan ne on vittuilleet toisilleen... ainakin me Sweetin kanssa toisillemmen,aina töissäkin hirmu murina ja nyrkin puinti! :D -(z)-
Toissa aamuna sait keskisormea. :)
Enää ei jalkoja palele
V-V
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja V-V »

Ja huomenna nyrkkiä..... :)
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

Top-i kirjoitti:
Tume22 kirjoitti:valkonen 3 ovinen ja takalasissa semmonen isompi spoileri.. sillä jampalla on kuulemma joku bomber-pyöräki kai.. ainakin se liikkeen myyjä sano.

Joo, se on Merenniemen Jonnen entinen Astra. Kyllä se Jonne piti sitä asiallisessa kunnossa, vaikka tehojahan siinä ei kyllä liikaa oo (vaan 115hp). Osta pois, hyvän saat. Paljon sillä on pyyntö?
Jonnen astra on ainakin ihan perkeleen siisti! Meinasin sen ite ostaa joskus vuonna kivi ja miekka mut sitten työt kusi ja kaikkee niin jäi hieno astma hankkimatta...
Hyvä se on Jeskasen huudella mopoiks kaikkia ku ajaa 2,5:sella! :lol:
Astra F
Golf III
HD ratikka
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tume22 »

Jupe B kirjoitti:
Top-i kirjoitti:
Jonnen astra on ainakin ihan perkeleen siisti! Meinasin sen ite ostaa joskus vuonna kivi ja miekka mut sitten työt kusi ja kaikkee niin jäi hieno astma hankkimatta...
joo on se ihan siisti mutta ruosteinen... tehoja siinä on 125 kun se on 1.8 16v. mopohan se on, ainakin tuohon nykyiseeni verrattuna :) ja pyynti on aivan liikaa.. 5900e. ilmeisesti se on vielä sen Jonnen omistuksessa ainakin sen myyjän mukaan.. mut saas nähä.
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

Taitaa sweetin rojekti mennä puihin ja pahasti, ettimään koria joutuu... Hakkailin tänään kadeemia ruosteen etsintä mielesssä ja löytyihän sitä. Takakontti melk. kokonaan, vas. puolen helma läksi puoleen väliin asti (perästä katsoen) irti, oikean puolen helma liten bettre, takapenkkien vasemman puolen peltiosuus hapan... ei hyvä. :cry: :cry:

PS. olisko tietoo HYVÄ runkoisista E-kadeemeista??? ilimottakaa harrille, se o iha rikki
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Top-i
OCF Member 2016

Tume22 kirjoitti:
Jupe B kirjoitti:
Top-i kirjoitti:
joo on se ihan siisti mutta ruosteinen... tehoja siinä on 125 kun se on 1.8 16v. mopohan se on, ainakin tuohon nykyiseeni verrattuna :) ja pyynti on aivan liikaa.. 5900e. ilmeisesti se on vielä sen Jonnen omistuksessa ainakin sen myyjän mukaan.. mut saas nähä.
Kyllähän se niin on että tossa on vaan 115hp koska takaisin 125hp koneeseen siirryttiin muistaakseni vasta 2000-luvulla. Korjatkaa jos olen väärässä. Tarkista vaikka Ake:lta.
Opel Astra
Mini One
Top-i
OCF Member 2016

Jupe B kirjoitti:
Top-i kirjoitti:

Jupe....ei Astra oo kun 1.4 :D
Opel Astra
Mini One
Sauli_I
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Sauli_I »

Millos seuraava tapahtuma on?
hegentti
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja hegentti »

G-Lader kirjoitti:Millos seuraava tapahtuma on?
Sunnuntaina 9.10. klo 18.00
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

Tälleen aiheen vierestä kysymys, ei teillä kellään ole '89-91 calibraa tahi vectraa jossa absit? Kun tuon oman paskan kanssa tuota absi vikaa ettiny jo ties miten pitkään niin jos jollain olis toimivat absit vois koittaa osia vaihtamalla mikä tuossa nyt on paskana? http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 6&start=15

Tuolla vähän infoa viasta.

Olis kiva saada nyt leima tuohon että pääsis ajelemaan ja muut huoltoa tekemään. Ainakin kansi remonttia ja maalausta olis kovasti tarkotus vectraan tehdä.
Jariko
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jariko »

KingFear soittappa mulle on puhelimassa vähän helpompi kertoo homma mä taistelin ite saman ongelman kanssa tossa 4kk ja eilen löyty vika

mulla on

Opel Calibra -91
16v (110Kw)
ABS, Ilmastointi

Puh.050-5736284
-SweetAngel90-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -SweetAngel90- »

J.Toivanen kirjoitti:Taitaa sweetin rojekti mennä puihin ja pahasti, ettimään koria joutuu... Hakkailin tänään kadeemia ruosteen etsintä mielesssä ja löytyihän sitä. Takakontti melk. kokonaan, vas. puolen helma läksi puoleen väliin asti (perästä katsoen) irti, oikean puolen helma liten bettre, takapenkkien vasemman puolen peltiosuus hapan... ei hyvä. :cry: :cry:

PS. olisko tietoo HYVÄ runkoisista E-kadeemeista??? ilimottakaa harrille, se o iha rikki
Kokosin jälleen itseni ja löysin tunnelin päästä valoaki.. :D Juu, tosiaan, jos nyt joku tietää vähintään 1.6 koppaa jostakin päin niin mulle saapi soitella ja laitella viestiä. Tarviis olla kovapeltinen <------ HUOM
Kokonainen autokin kelpaa, kunhan ei maksa maltaita. Saitteko? :)
Yhteyksiä: 045-6516431 noin ja ne läähätykset sit jätetään viikonlopulle. Privaakin saa heittää, kunhan ei visko kovaa.. sehän tykkää muuten koskea. :o :roll: 8) :lol: -(z)- :P Viisasta.

E: Eikös ollu Jari aika hieno huiska siun pakoputkessa eilen?? Otettiin varaslähtö tulevaa tapahtumaa varten ja viritettiin hiplettä jo valmiiksi sinne.. tiedät varmaan mitä tarkoitan? Tuo nyt tuskin julkista tietoa on. ;)
Enää ei jalkoja palele
Lukittu