E-kadetin ominaisuus?: koliseva ovi.
E-kadetin ominaisuus?: koliseva ovi.
Ihan mielenkiinnosta tätä kyselen:
Mikähän e-kadetin kuskinpuoleisessa ovessa/etuvasemmalla kolisee.
Olen ajellut vuosienvarrella kolmella e-kadetilla pidempiäkin aikoja. Kaikissa on ollut sama "ominaisuus".: Kuskinpuoleisesta ovesta /saranoista/välittömästi oven etupuolelta kuuluu sillointällöin pieni kolahdus/naksahdus.
Kolahduksen voi aikaansaada joskus töyssyyn ajo, joskus kääntäminen, joskus jarrutus /kiihdytys. Niinkuin jotain olisi irti.
Korimalli ei tuohon näytä vaikuttavan, sillä nuo 3 rakettia ovat olleet farkku, muna ja porras.
Mikähän e-kadetin kuskinpuoleisessa ovessa/etuvasemmalla kolisee.
Olen ajellut vuosienvarrella kolmella e-kadetilla pidempiäkin aikoja. Kaikissa on ollut sama "ominaisuus".: Kuskinpuoleisesta ovesta /saranoista/välittömästi oven etupuolelta kuuluu sillointällöin pieni kolahdus/naksahdus.
Kolahduksen voi aikaansaada joskus töyssyyn ajo, joskus kääntäminen, joskus jarrutus /kiihdytys. Niinkuin jotain olisi irti.
Korimalli ei tuohon näytä vaikuttavan, sillä nuo 3 rakettia ovat olleet farkku, muna ja porras.
-
Osku
Minulla naksahtaa äänekkäästi ilmeisesti juuri se rajoitin aina kun avaa oven... (siis etuoven)Jari79 kirjoitti:juu mulla oli sama homma... sen korjasin ja loppu kolinat.JS kirjoitti:Se on se tappi mikä rajoittaa ovenaukaisun. joko kahtena kappaleena tai muutenvaan väljä.
Mitäköhän ois tehtävissä, jotta äänen sais pois? (en oo tarkemmin asiaa tutkinut, tuli vaan tästä topiikista mieleen)
Itellä calibrassa naksuu ne tuulihakoja kiinni pitävät putkisokat,kun ovat väljät.Osku kirjoitti:Minulla naksahtaa äänekkäästi ilmeisesti juuri se rajoitin aina kun avaa oven... (siis etuoven)
Mitäköhän ois tehtävissä, jotta äänen sais pois? (en oo tarkemmin asiaa tutkinut, tuli vaan tästä topiikista mieleen)