calibran etutolppa
calibran etutolppa
onko 4x4 vaparissa ja turbossa samanlainen etutolppa?
opel_power82@netti.fi
opel_power82@netti.fi
Re: calibran etutolppa
Eiköhän se oo,paitsi turbossa 5-pulttinen jako.geissi16 kirjoitti:onko 4x4 vaparissa ja turbossa samanlainen etutolppa?
opel_power82@netti.fi
Muuten käsittääkseni sama.
Turbon ja V6:den tolppa käy kyllä vapariin, pyörän laakeri on turbossa ja kutosessa 2mm halkaisijaltaan isompi ja 2mm leveämpi.
Muuten kyllä sama tolppa.
Siitä ei tietoa sopiiko nelipulttinen napa isoon laakeriin, tai viisipulttinen napa pikku laakeriin. Eli onko laakerin sisäkehän halkaisija sama kummassakin?
Muuten kyllä sama tolppa.
Siitä ei tietoa sopiiko nelipulttinen napa isoon laakeriin, tai viisipulttinen napa pikku laakeriin. Eli onko laakerin sisäkehän halkaisija sama kummassakin?
V6:sesta en tiedä mutta ainakin turbossa on sama tolppa kun 8v ja 16v koneisissa.laakeri koko muuttuu vm:93(sisäkehä 2mm suurempi)i_kone kirjoitti:Turbo ja V6 on eri tolpalla kun pikkukoneet. Pyörän napa on erillainen, uskokaa nyt jo. Tulee taas niin paljon mutua.
ja sitä pientä ja isoa laakeria on myös 5-pulttisissa
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Se tais juu muuttua tuossa 93 niinkuin Jartsa totesi.
Eli itse juuri vaihdoin etulaakerit 93 turbon tolppiin ja laakeri koko oli 74x39x39 kun taas kaikissa kaksilitraisissa vapareissa on 72x39x37.
Ja tämähän löytyy myös tuolta foorumin vectran mallieroavaisuus dokumenteista.
C20LET ja C25XE 93->: 74x39x39
20NE, C20NE ja C20XE 93->: 72x39x37
Noista ennen -93 vuotisista mulla ei ole tietoa.
Eli itse juuri vaihdoin etulaakerit 93 turbon tolppiin ja laakeri koko oli 74x39x39 kun taas kaikissa kaksilitraisissa vapareissa on 72x39x37.
tolppa
no niin.tuli iha todettu toi laakerikoko.v6:ssa on just toi isompi laakeri ja muutenkin on hieman eroa v6:n calibran ja 16v vectran tolpissa.vectraTBO kirjoitti:Se tais juu muuttua tuossa 93 niinkuin Jartsa totesi.
Vanhat tolpat, ennen 93 valmistetuissa ovat kaikki samoja. Nro 90373289. Ero löytyy navasta, eli pulttijako on eri.
Uudemmat Let ja kaikki V6 tolpat ovat isolla laakerilla. Nro. 90447951. Kaikki tolpat ovat vaihdettavissa keskenään jos irrottaa navat ja laakerit ja kasaa ne tolppaan kuuluvalla laakerilla ja haluamallaan pyörännavalla. Suoraan ilman laakeriremonttia/napojen vaihtoa niitä ei voi vaihtaa.
Tästähän kysymys oli?
Uudemmat Let ja kaikki V6 tolpat ovat isolla laakerilla. Nro. 90447951. Kaikki tolpat ovat vaihdettavissa keskenään jos irrottaa navat ja laakerit ja kasaa ne tolppaan kuuluvalla laakerilla ja haluamallaan pyörännavalla. Suoraan ilman laakeriremonttia/napojen vaihtoa niitä ei voi vaihtaa.
Tästähän kysymys oli?
Speedster SC / GT -70 / Grandland X 4Hybrid / Corsa-e
me laitettiin mu veccuun 2litrasen iskarit(sachs touring) ja dieselin madal.jouset..
molemmat edestä tyhjiks..sit tilattiin bilstein-sprintit ja nekin kutoseen,et 2kymppiseen ois ollu toisel til.nrolla. et kai ne käy keskenään,ne tolpat.
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost