edit: Millai ootte muuten rakentanut pakoputken aika matalaksi tulee ainakin mulla
ascona b ohc
Itse tein ton vecun koneesta siinä on "vino" öljy pohja kun kone on kallistettu, korkeammalta puolelta vaan pois niin että on tasainen. Samalla voi lisätä loiskelevyt saa siihen kyllä alkuperäisenkin jos vaan viitsii etsiä -> Manta 1.8 OHC
Itsellä on laatikko juuri sellaisesta.
edit: Millai ootte muuten rakentanut pakoputken aika matalaksi tulee ainakin mulla
c asconan 1.8e koneesta löytyy kohtalainen aihio, tosin öljytilavuus vähän alle 4 litraa. Siitä "etupäästä", etupalkin/hammastangon kohdalta pitää pohjaa saada sisemmäksi, esim. leikkaa/liimaa migillä tai kuten itse lekalla...
Kannattaa vetää pohja esim muutamalla pultilla kiinni pöytään tms. kun sitä muokkaa tavalla tai toisella. muuten se muuttaa muotoaan hieman liikaakin..
Kannattaa vetää pohja esim muutamalla pultilla kiinni pöytään tms. kun sitä muokkaa tavalla tai toisella. muuten se muuttaa muotoaan hieman liikaakin..