Putki katista taaksepäin...
Putki katista taaksepäin...
Auto on 2.0Dti -00 vectra farkku ja on putki rupenu vuotamaan eli tarttis saada uus hommattua...mietin että samalla voisi ostaa vähän isomman putken....eli olisko jollain tietoa vähän hinnosita ja mistä saisi???
Minulla on vastaavassa laitoksessa 2,5 tuumainen Simonssi. Sopii paikalleen vetokoukun kanssa, vaikka luettelossa taidetaan väittää, että vain ilman koukkua. Tuon vaikutuksista en osaa sanoa oikein mitään, auto oli jokseenkin samanlainen vakioputken ollessa poikki takapöntön etupuolelta. Ajoin 5 kk putki poikki ja sitten asensin tuon niin en oikein osaa verrata ehjään vakioputkeen
Äänet ainakaan eivät ole kovat edes ilman takapönttöä ja persdyno ei osaa sanoa tehoista juuta eikä jaata. En tiedä mistä saa ja mitä maksaa, kun ostin omani käytettynä.
Kannattaa katsella läpi paikallisia pakoputkipajoja.
Itse kävin tuossa kannelmäessä tiittasella muutama vuosi sitten kadettiin laitattamassa 2" rännin pakosarjasta taaksepäin ja koko hoito allelaitettuna maksoi 1150mk(hinta sisälsi etukäyrän pakosarjalta koneen alle).
Käyttivät mufflexin ja walkerin pönttöjä ja alumiinipinnotteista putkea(4v jälkeen ruostetta oli ainoastaan hitsisaumoissa).
Itse en enää mitään putkistoon liittyvää viitsi itse tehdä,sillä "nyrkkipajat" tekevät työn paljon nopeammin ja senverran edullisemmin,ettei itse viitsi alkaa autoa ylös tunkkaamaan.
Kadettiin kun myöhemmin vaihdoin peltisarjan,niin kävin samassa puljussa hitsauttamassa pakosatsin joustoliitoksen laippaan kiinni.
Pakosarja oli hieman väärän mallinen ja jäi liian alas,joten taivuttivat sen kohdilleen ja hitsasivat kiinni.
Tälle operaatiolle kertyi hintaa kokonaiset 10€...
Nuo walkerin pöntöt ovat mielestäni laadukkaampia,kuin simonssin polttolakatut vaimentajat,joista muuten tuo polttolakkaus irtoaa vähän turhankin nopeasti...
Itse kävin tuossa kannelmäessä tiittasella muutama vuosi sitten kadettiin laitattamassa 2" rännin pakosarjasta taaksepäin ja koko hoito allelaitettuna maksoi 1150mk(hinta sisälsi etukäyrän pakosarjalta koneen alle).
Käyttivät mufflexin ja walkerin pönttöjä ja alumiinipinnotteista putkea(4v jälkeen ruostetta oli ainoastaan hitsisaumoissa).
Itse en enää mitään putkistoon liittyvää viitsi itse tehdä,sillä "nyrkkipajat" tekevät työn paljon nopeammin ja senverran edullisemmin,ettei itse viitsi alkaa autoa ylös tunkkaamaan.
Kadettiin kun myöhemmin vaihdoin peltisarjan,niin kävin samassa puljussa hitsauttamassa pakosatsin joustoliitoksen laippaan kiinni.
Pakosarja oli hieman väärän mallinen ja jäi liian alas,joten taivuttivat sen kohdilleen ja hitsasivat kiinni.
Tälle operaatiolle kertyi hintaa kokonaiset 10€...
Nuo walkerin pöntöt ovat mielestäni laadukkaampia,kuin simonssin polttolakatut vaimentajat,joista muuten tuo polttolakkaus irtoaa vähän turhankin nopeasti...