Cat cams 268 ja xe

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
O.P.A
OCF Member 2019
Viesti:

Cat cams 268 ja xe

Viesti Kirjoittaja O.P.A »

olisiko kellään kokemuksia noista cat camsin 268 10,95 nokista 20xe koneessa? itsellä nyt enem z1n nokat ja tekis mieli hieman jyrkempiä ja noita suunnittelin kaikki kokemukset ois tervetulleita..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Nikson
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Nikson »

Oletko myymässä vanhoja nokkia pois jos ostat uudet? Onko minkäverran hyötyä noista z1n nokista? jos muuten vakio, ainoastaan powercap asennettu??
Vectra A GT C20XE -94
jarppa182
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jarppa182 »

et haluis vaihtaa yhtiin nokkiin niit enemin nokkia...myyntipalstalla lisää juttu..nimimerkki on jarppa182...pitäs olla aika alussa..
O.P.A
OCF Member 2019
Viesti:

Viesti Kirjoittaja O.P.A »

En ole varma luovunko noista enemeistä.. tulevat rompetorille myyntiin jos päätän myydä ne..ei vaihtotarjoukselle.
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
opeltuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opeltuning »

mulla oli tommoset catcamssit ja kyllä ne hyvin "pelas". Ylhäälle tuli ihan mukavasti eloa vaikka ei ollut edes säädettäviä nokkapyöriäkään. Noitten kanssa pitäs kestää myös orkkis jouset. Mulla tosin n.1000km:n ajon jälkeen meni 4 pytyn imuventtiilin jousi poikki, onni että kesti kiilat paikallaan :)
opeltuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opeltuning »

mulla oli tommoset catcamssit ja kyllä ne hyvin "pelas". Ylhäälle tuli ihan mukavasti eloa vaikka ei ollut edes säädettäviä nokkapyöriäkään. Noitten kanssa pitäs kestää myös orkkis jouset. Mulla tosin n.1000km:n ajon jälkeen meni 4 pytyn imuventtiilin jousi poikki, onni että kesti kiilat paikallaan :)
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

mullakin oli tollaset(ovat tällä hetkellä hyllyssä).ihan kivasti saa potkua lisää yläkierroksilla,alhaalta sitten ajo vähän nykivää.noille olis hyvä saada sitä rajotinta siirrettyä ylöspäin koska tehollinen veto riittää vielä tuonne yli 7000 kierrokseen.omaani kierrätin n.7600 noilla(muutettu boxi).päästöistä ei noilla mene läpi ainakaan ilman säädettäviä nokkapyöriä,vaikka herra kauppias niin väittääkin.mulla oli palamattomat(vakioboxillakin)n.1600...vakionokilla n.170.kulutukseen nuo nokat eivät vaikuta juuri ollenkaan.
Todennäköisesti väärässä.
Vastaa Viestiin