A ompun lämmityslaitteen valojen vaihto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Mika.L
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mika.L »

Valtsu kirjoitti:Lähti ne katkaisijat irti etukauttakin jotenkin jollain koukulla, pienella meisselillä vääntämällä (yleensä palasina). Kolvattu ne polttimot kuitenkin sinne on.
Eikäku meinaasin vaan että katkaisijan joutuu purkamaan myös tuolta perältä jos meinaa kovata uudet polttimot kiinni...
Tai sit mä en vaan osaa... :-?
Ja ne katkaisijat pitäis saada kojelaudasta irti alareunasta kampeamalla, siellä on sellanen klipsu jolla ne pysyy kiinni...
Ovat vaan yleensä helvetin tiukkaan jämähtäny nuo katkaisijat...
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
koppis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja koppis »

Joo... katkasian kyl osasin jo irrottaa

Täytyy purkaa sit purkaa ne katkasijat, Paska vaa ku ilmastoinnin nappi on ainut jossa toimii se valo :(
Rankka työ vaatii rankat huvit! Kuva
Leppis
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Leppis »

koppis kirjoitti:Laitetaampa tämä tänne kun en viitti uutta topikkia käydä pystyttää..

Elikkä siis lähteekö niistä ilmastoinnin ja pekin lämmittimien katkasijoista se lamppu irti ihan vetämällä vai tarviiko siinä purkaa sitä katkasijaa enemmankin?
Ei lähde. Katkaisijat lähtee vetämällä irti kojelaudasta. Sitten katkaisija auki ja tinaat uuden lampun / LEDin etuvastuksineen tilalle. Itse vaihdoin kaikkiin katkaisijoihin LEDit niin ei tarvi enään niiden kanssa kamppailla (suosittelen).
Jarnok
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jarnok »

Valtsu kirjoitti:Lähti ne katkaisijat irti etukauttakin jotenkin jollain koukulla, pienella meisselillä vääntämällä (yleensä palasina). Kolvattu ne polttimot kuitenkin sinne on.
ihan ehjänä nuo saa irti.. ainakin itse sain. Sitten vaan valkoiset ledit tilalle niin ei tarvitse murehtia enempää...

edit: Ja jos vaihtaa ledeiksi niin kannattaa vaihtaa kaikki. (Myös siis ehjät lamput). Muuten tulee rumannäköinen kun on sellanen seeprakuvitus..
Vastaa Viestiin