Elikkä puoli taulua on pimiänä. Ohjeita kaipailisin lamppujen vaihtoon
En oo ikinä vaihtanut, niin onko siellä jotkut ledit vai lamput?
Sitte toinen juttu, etusumareiden NAPIN valo toimii vain joskus, merkkivalo MITTARITAULUSSA ei toimi=? Takasumareiden valot napissa ja taulussa toimii ihan oikein. Mitäs vielä.... nii semmosta, että kun ajovalot on päällä pitäskö mittaritaulussa palaa merkkivalo? Ei pala mulla ainakaan?
Elikkä puoli taulua on pimiänä. Ohjeita kaipailisin lamppujen vaihtoon
En oo ikinä vaihtanut, niin onko siellä jotkut ledit vai lamput?
Sitte toinen juttu, etusumareiden NAPIN valo toimii vain joskus, merkkivalo MITTARITAULUSSA ei toimi=? Takasumareiden valot napissa ja taulussa toimii ihan oikein. Mitäs vielä.... nii semmosta, että kun ajovalot on päällä pitäskö mittaritaulussa palaa merkkivalo? Ei pala mulla ainakaan?
Eipä tyhmempiä
-Eikka-
Käsittääkseni etusumareille eikä ajovaloille ole merkkivaloa mittaristossa.
etit kaikki ruuvit sieltä mittarin edestä, pois ne luonnollisesti, omasta f:stä ku vaihdoin niin en saanu pois sitä mittaria, oli kiekkamittarin vaijeri vähän v..mainen saada irti. taiton vain niin että pääsi niihin lamppuihin käsiks. tavalliset polttimot siellä on.
ps. mistäs päin oot?? onko tuo astra valkonen sedan, vihreillä valoilla?? mietin ku kysyit onko niissä ledit.
Kunja kirjoitti:etit kaikki ruuvit sieltä mittarin edestä, pois ne luonnollisesti, omasta f:stä ku vaihdoin niin en saanu pois sitä mittaria, oli kiekkamittarin vaijeri vähän v..mainen saada irti. taiton vain niin että pääsi niihin lamppuihin käsiks. tavalliset polttimot siellä on.
ps. mistäs päin oot?? onko tuo astra valkonen sedan, vihreillä valoilla?? mietin ku kysyit onko niissä ledit.
valkoinen sedan on.. mutta kirkkailla valoilla oulusta!
Mittariston valaistus on toteutettu ainakin 93 astrassa 4:llä muovikantaisella polttimolla. Ja samoin merkkivalot on toteutettu samoilla muovikantaisilla.
"Sitte toinen juttu, etusumareiden NAPIN valo toimii vain joskus, merkkivalo MITTARITAULUSSA ei toimi=? Takasumareiden valot napissa ja taulussa toimii ihan oikein. Mitäs vielä.... nii semmosta, että kun ajovalot on päällä pitäskö mittaritaulussa palaa merkkivalo? Ei pala mulla ainakaan?"
eikku1986 kirjoitti:"Sitte toinen juttu, etusumareiden NAPIN valo toimii vain joskus, merkkivalo MITTARITAULUSSA ei toimi=? Takasumareiden valot napissa ja taulussa toimii ihan oikein. Mitäs vielä.... nii semmosta, että kun ajovalot on päällä pitäskö mittaritaulussa palaa merkkivalo? Ei pala mulla ainakaan?"
Tohon vielä vastauksia.kiitos..
katkaisija vaihtoon,mittaristossa ei ole etusumareille merkkivaloa.
ja ajovaloille ei ole merkkivaloa.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...