tossa radiosta kuuntelin poliisin huumorintajuun liittyvää ohjelmaa ja kappas sieltä jollain soittajalla oli tällanen tarina:
oltiin armeijassa iltalomilta tulossa takas kassulle päin vanhalla amazonilla ja kappas kappas poliisisetä pysäytti pojat puhaltamaan (kello about 24), ikkunan aukastuaan poliisi kysyi pojilta et mitäs ne poijat tekee ku eihän täällä tähän aikaan oo ku varkaita ja huoria...? no kuski siihen sitten rempseästi vastasi: kumpiakos työ sitten ootta... ja sakothan riitä ropsahti, on se vaan kumma juttu...
elikkäs kyllä pitäs kestää kuittailu jos ite kerran alottaa sanon mä...
olio^^ kirjoitti:tossa radiosta kuuntelin poliisin huumorintajuun liittyvää ohjelmaa ja kappas sieltä jollain soittajalla oli tällanen tarina:
oltiin armeijassa iltalomilta tulossa takas kassulle päin vanhalla amazonilla ja kappas kappas poliisisetä pysäytti pojat puhaltamaan (kello about 24), ikkunan aukastuaan poliisi kysyi pojilta et mitäs ne poijat tekee ku eihän täällä tähän aikaan oo ku varkaita ja huoria...? no kuski siihen sitten rempseästi vastasi: kumpiakos työ sitten ootta... ja sakothan riitä ropsahti, on se vaan kumma juttu...
elikkäs kyllä pitäs kestää kuittailu jos ite kerran alottaa sanon mä...
Ot: mutta.. Tämä on niitä taas "snopes". Tämä on päässyt jopa erääseen vihkoseen, missä on eri tarinoita, mistä olevinaan on sakotettu. Ainakin kymmenelle tutun tutulle on tämä "tapahtunut" minunkin kaveripiirissä.
olin töissä tuossa aamu 4 korvilla aamulehtiä jakamassa ja auto oli parkissa jalkakäytävällä, siinä laskeskelin lehtiä ja huomasin että auto men ohi, no huomio kiinnittyi vasta kun sama auto tuli pakilla takasin ja viereen, siinä katsoin sitä ja mielessä tuumasin että voi saatana kytäthän siinä.... kaveri katteli autossaan aika tuiman näköisenä ja aattelin että eihän sillä oo vilkut päällä, oten kohteliaasti nostin kättä ja samalla laitoin ykköstaä tupaan ja lähdin viereisen kerrostalon pihalle jatkamaan töitä. no eikös sieltä tulla diskovalot päällä perässä heppu tuumasi että mitäs vitun ajelua tämä oikein on? minä sitten siihen että töitä sitä tässä tehdään ja kun ukot huomas lehtiniput kärryssä niin poistuivat noloina paikalta ja toivottivat vielä hyvät huomenet
Äsken tulin kotiin takaisin kirjoittamaan ICT-asiantuntijuus lausuntoa niin käväsin tuossa paikallisella ESSOlla juomassa kupin kahvia, että pysyy hereillä, niin tulin sitten tuon Kehä III rampin ylös vihdintielle hieman lujempaa ( sladissa ) kun ei "ketään" muita sattunut olemaan liikenteessä ja liittymästä hienosti sladia jatkaen vihdintielle ja suoraan ulommalle kaistalle. Tietty tuli juuri poliisi auto pitkin vihdintietä ja pysäytti. moitti ajamista johon vastasin että joo oli pirun liukas toi mutka. kysy onko kiire ja sanoin että joo kotiin takas kirjoittamaan ja se totes että niin liikenteessähän ei koskaan ole kiire johon olin aivan samaa mieltä. Voitais antaa sakot mutta ei viitsitä sano se ja mä sanoin että kiitos ja hyvää yötä. Eipä kummempia muutakuin, että oli harvinaisen reilu poliisi. Hymyili vaan koko ajan silleen kovin v-mäisesti, niinkuin, että jos mä nyt haluaisin niin sa vikisisit... mut eni vei takas wordiin...
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
En jaksanut lukea koko viestiketjua läpi, joten en tiedä onko tämä jo vanha. Sattui parikyt vuotta sitten kaverille Vuosaaren suunnalla, kun oli poliisilla aihetta hänelle sakkoa kirjoittaa. Tuli klassinen kysymys: No paljonkos tienaat kuussa? Kaveri siihen et: yhtäpajon ku te tollot yhteensä täällä maassa. Yllättäen tuli lisärivi lappuun.
joskus vähän aika sitten kaveri soitti et täytyy heittää hänet kaverin mökille ryyppäämän... olin sattumoisin kaverin kanssa kevareilla kioskin pihalla. kioskilta siten kaverin pihalle kaverilla reppu selässä ja mahan puolella ja kossupullo hoppareiden taktaskusa lähdettiin kaverin mökille heittäämään.. päästään ison tien risteykseen jossa poliisi auto vireen kääntymässä oikealle päin... poliiseilla oli maijan ikkuna auki ja ottivat kaverin rg kaasukahvasta kiinni jä väänsivät hanan kaakkoon ja helppas ja sanos että hyvinb kiertää ni tämä kyydissä olevan kaverin jostaa pieli johteesta se otti maijan peilisä kiinni ja rytkytti peiliä koko voiman edesta ja totes että hyvin pelaa.. kaverilta kaikki alkoholi pois ja putkaan ku oli 1.2 promillee ja rg kuskille kirjallinen varoitus alkoholin alaisena kyytsämisestä A1 ajoneuvolla :/ jalkeen päin vain ihmetytti että miten perkeleessä ku rg:n kuski oli poliisi auton rinnalla ja kyytsättävä venyttää rg kuskin ylitse rutkuttaa peiliä että mistä moinen ajatus
edellis vuonna venetsialaisissa lapattiin maijaan porukkaa. yks autossa ollut kaveri sitten kaivo suomiviina pullon jostian housujen sisältä.. toinen joka oli noin 25 metrin päässä poliisit perässä teki äkki käännöksen ja juokis maijan sisällä nappasi viinapullon ja lähti juoksaa takas niin perkeleesti sinne suuntaa minne oli jo matkalla poliisi oli hieman wtf ku yks joksee ku joku duracel pupu eka karkkuu ja sit takas niin perkeleest nappaa pullon ja lähtee painaa taas
pikkusena olin kaverin luona kylässä ja poliisi auto tuli vähän matkan päähän ja sinilakit meni taloon sisälle ( ei tietoo miks) käytii kaataas pakoputki täytee vettä kastelukannuilla
JuHo^ kirjoitti:joskus vähän aika sitten kaveri soitti et täytyy heittää hänet kaverin mökille ryyppäämän... olin sattumoisin kaverin kanssa kevareilla kioskin pihalla. kioskilta siten kaverin pihalle kaverilla reppu selässä ja mahan puolella ja kossupullo hoppareiden taktaskusa lähdettiin kaverin mökille heittäämään.. päästään ison tien risteykseen jossa poliisi auto vireen kääntymässä oikealle päin... poliiseilla oli maijan ikkuna auki ja ottivat kaverin rg kaasukahvasta kiinni jä väänsivät hanan kaakkoon ja helppas ja sanos että hyvinb kiertää ni tämä kyydissä olevan kaverin jostaa pieli johteesta se otti maijan peilisä kiinni ja rytkytti peiliä koko voiman edesta ja totes että hyvin pelaa.. kaverilta kaikki alkoholi pois ja putkaan ku oli 1.2 promillee ja rg kuskille kirjallinen varoitus alkoholin alaisena kyytsämisestä A1 ajoneuvolla :/ jalkeen päin vain ihmetytti että miten perkeleessä ku rg:n kuski oli poliisi auton rinnalla ja kyytsättävä venyttää rg kuskin ylitse rutkuttaa peiliä että mistä moinen ajatus
edellis vuonna venetsialaisissa lapattiin maijaan porukkaa. yks autossa ollut kaveri sitten kaivo suomiviina pullon jostian housujen sisältä.. toinen joka oli noin 25 metrin päässä poliisit perässä teki äkki käännöksen ja juokis maijan sisällä nappasi viinapullon ja lähti juoksaa takas niin perkeleesti sinne suuntaa minne oli jo matkalla poliisi oli hieman wtf ku yks joksee ku joku duracel pupu eka karkkuu ja sit takas niin perkeleest nappaa pullon ja lähtee painaa taas
pikkusena olin kaverin luona kylässä ja poliisi auto tuli vähän matkan päähän ja sinilakit meni taloon sisälle ( ei tietoo miks) käytii kaataas pakoputki täytee vettä kastelukannuilla
E: vähän tyli pitkä :/
lol ei saatana...mä en ainakaan tajunnu yhtään mitään...joko oli kirjoittajalla liikaa intoa päällä taikka sitten on muuten vain tuo suomenkieli kateissa...
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
Tämä juttu kertoo kaverin faijasta silloin kun kaveri oikeastaan synty eli kaverin faija polki sairaalaan niin lujaa ku pysty gsi kadetilla ja ajo sit poliisin ohi, poliisi tuli sit ikkunalle kysyy: "mikä perkele on että pitää 40 alueella pamauttaa 100 lasissa?" , no kaverin faija siinä sitten alko selittelemää että "on niin pirun kiire ku vaimo.." lause jäi kuulemma kesken ku hemmon vaimo huus poliisille että "saatanaako siinä kyselette, nyt päästäkää meidät menee tai tulee lapsivedet naamalle!", siinä vaiheessa poliisi sano "seuratkaa meitä!!", no siinä sit ajovat muovitaunuksen perässä suhtkoht lujaa ja koht kadetti pamauttikin jo ohi, ja sairaalalla ku olivat niin poliisit tuli sinne ja kysy "oli siis noin kiire?" , kaverin faija sano et eihän se tienny et toi voorti on noin laiska hymy suupielessä. eikä mitään ollu saanu ku vaimo kukkakimpun niiltä poliiseilta , että kyllä poliiseissakin löytyy!
Astra F simply the best Frisches denken für bessere Autos.
Itse olen syntynyt vastaavalla tavalla. Eli isä veteli ralliautollansa (silloinen kuplavollkari) aika vauhdikkaasti sairaalaan päin hätävilkut päällä. Poliisit tajusi kuitenkin tilanteen ja loppumatka mentiinkin poliisisaattuessa.
Reipas 10 vuotta takaperin tuli poliisien kanssa hauskuutettua. Ajelin kaveriporukan kanssa kuopiossa toria ympäri niinkun silloisiin tapoihin kuului.
Siinä sit aproks 100 kierrosta ajettuna miliisi sitten liputti varikolle ja valittelivat et jokohan tää alkas sun osalta riittämään tää ajelu. Ei siinä sitte mitään ku hyvät illat jne...
Noh puolen tunnin päästä sit uusiks liputtaavat varikolle ja ylläri saatiin kaveri kuskiks jolloin samat poliisi sedät otti herneet ja naama punasena huuti että jos tää kadetti ei häviä tästä kylältä ni alkaa sakkoja tipahtelemaan.
Hetki mietittyämme päädyttiin viisaaseen päätökseen että käydäänpäs vaihtaa auto, ja sitte takasi kylälle. kaverin korollalla sit matka jatkui taas niin iloiseen tahtiin ku olla ja voi. Kunnes taas valot vilahti, ja varikko kutsui. Oli poliisillakin hymy herkässä jo kun katto meitä, sanoi vaan että "ajakaa vaikka välillä toiseen suuntaan ni ei mene pää sekasin". Johon sitte kaveri suuressa liikenne tietämyksessään infoomaan että " eikös komissaario tiedä että kauppakatu ja tulliportin katu on yksisuuntaisia". (tuo olisi pitänyt jättää sanomatta). Jolloin alko sitten syynäys ja sakkojen kirjottelu
Listaan kertyikin sitte kaikkee mahdollista maan ja taivaan väliltä ja sakkokin oli vaivaiset 1500mk
tjoo. Anoppi on kuulemma tokassut kun poliisi on pyytänyt että voisitteko puhaltaa, niin niin siiihen sitten kysymään että mihin sattuu? Oli kuulemma ollu poliisikouluoppilas hieman lukossa. Noh taas emäntä pamautti 40alueella hieman yli 50 tutkaan, päällä emännällä oli paita jossa luki että "sexi-neuvoja-ensimmäinen tunti ilmaiseksi" noh poliisi siihen sitten että "no me annetaan kanssa tää ensimmäinen kerta ilmaiseksi" ja kirjallinen varotus siitä tuli. ei muuta.
joskus aikoinaan poliisi pysäytti päivällä ja pyysi tulemaan autosta ulos ja katsomaan ajovaloja ja niinhän siinä kävi että yksi oli pimeänä...no siinä sitten jysäytin valon kohdalle konepeltiin ja valo sytty ja sanoin vain että matka jatkuu