jos, joku sulake olisi mennyt...Undertaker kirjoitti:Oli virrat pois päältä. Ja käytin jo akun miinusta irti.
KIIRE! #32 Vikakoodi(t) omegassa. Mikä vialla?
- Undertaker
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'

Mulle sano opelin liikkeessä Vectran aikana että kaikki muistit nollautuu kun akun kenkä on 2minuuttia irti. (sillon kun mittarivaijeri katkesi ja sytty vikavalo) Kun tein sen ja laitoin auton käyntiin se kävi vähän aikaa kuin 2 pyttynen Deutzi, sitte se rupes sääteleen itteänsä, ja kohta kävi komeammin kuin vectra.
Jotenki veikkaisin kuitenki että siellä ois joku sulake paskana. Olin lukevinani täätä jostain vastaavasta viasta calibrassa, joka sitten kuitenkin korjautui kun sulake vaihdettiin. Mittaa ne sulakkeet läpi. Kun ne voi olla paskana vaikka se näyttää ehjältä.
Jotenki veikkaisin kuitenki että siellä ois joku sulake paskana. Olin lukevinani täätä jostain vastaavasta viasta calibrassa, joka sitten kuitenkin korjautui kun sulake vaihdettiin. Mittaa ne sulakkeet läpi. Kun ne voi olla paskana vaikka se näyttää ehjältä.
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
- Undertaker
- 'Diplomat'

Juu, pitää alkaa kattelee. Kuitenki tuo toimii ihan moitteitta tuo auto muuten.viljami kirjoitti:Mulle sano opelin liikkeessä Vectran aikana että kaikki muistit nollautuu kun akun kenkä on 2minuuttia irti. (sillon kun mittarivaijeri katkesi ja sytty vikavalo) Kun tein sen ja laitoin auton käyntiin se kävi vähän aikaa kuin 2 pyttynen Deutzi, sitte se rupes sääteleen itteänsä, ja kohta kävi komeammin kuin vectra.![]()
- Undertaker
- 'Diplomat'

viljami kirjoitti:Jännää... Pitää tulla vissiin katteleen tuleeko sulla siitä hommasta mitään.
Joo homma korjaantu. Viljami tuli näki ja korjas ton. Nauro vielä perään ja osotti sormella ja käski olla varovaisempi seuraavalla kerralla. Hänellä ei kuulemma oo jatkuvasti aikaa tulla korjaamaan minun jälkiä.
Niin siis alkuperäinen vika on tallella. Miksi vikavalo paloi eilen (ei pala enään)?