Kokemuksia Astra F caravanin alustasarjoista?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
RC10
'Kadett'
'Kadett'

Kokemuksia Astra F caravanin alustasarjoista?

Viesti Kirjoittaja RC10 »

Kaipailen kokemuksia siis eri valmistajien ja eri korkuisista sarjoista. Eniten kiinnostaa ajomukavuuden muutokset. FK:n tekelettä olen harkinnut tilaavani, joten mikäli jollain on kyseinen setti ollut niin erityisesti sen kokemuksista olen kiitollinen.

Autohan on '92 2.0i gls caravan, jossa alkaa alusta olla jo mallia kameli.
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Intrax madallusjouset -35 vakioiskareiden kanssa aivan hanurista, varsinkin farkussa. Kauhea ajettava, en suosittele.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
RC10
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja RC10 »

Vielä saa heittää kommentteja alustasarjoista f-astroissa. Haulla toki voisi löytää vaikka mitä, mutta voisi olla selkeää keräillä tähän juuri tämän korisen auton kokemuksia.
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

G&M -50/30 setti oli itellä, toimi hyvin, ja sitähän myy, ja monia muitakin www.drw.fi 8)
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
mi7ka7
'Agila'

kokemusta löytyy...!

Viesti Kirjoittaja mi7ka7 »

Olen itse omistanut Astra farkun -97 2.0 16V. Autooni asennettiin FK:n alusta(jouset+iskarit). Madallus muistaakseni -40mm. Auto oli tosi hyvä ajaa, ei ollenkaan liian kivireki, vaikka 50 sarjan renkaat alla. olen omistanut muitakin madallettuja Opelixeja ja ainut parempi mielestäni B Vectrassa ollut Konin paketti. Suosittelen FK:ta, mutta jokaisella omat mieltymykset..
Vastaa Viestiin