Calibra 16 v Moottorin merkkivalo? Kuolemaksi?
Calibra 16 v Moottorin merkkivalo? Kuolemaksi?
Aika on tullut vetää ranteet auki final countdownin tahtiin, kun ei enää keksi mistä voi johtua autoni moottorin merkkivalo? Merkkivalo syttyy aina, kun kierrokset nousevat yli kolmeentuhanteen kierrokseen ja sen jälkeen ajettavuus ja moottorin kehräys ei ole enää lähelläkään omaa luokkaansa...(kierrokset eivät enää nouse yhtä nopeasti ja pätkii) Kaikki on kohta jo kokeiltu ja näillä sähköfirmojen hinnoilla ne ovat boikotissa, joten olisiko täällä jotain viisata samarialaista joka voisi pelastaa minut pinteestä?
Re: Calibra 16 v Moottorin merkkivalo? Kuolemaksi?
Onkos vikakoodit luettu?
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Kaikki on kohta kokeiltu, eli mitä siis on jo kokeiltu?pallokala kirjoitti:Kaikki on kohta jo kokeiltu ja näillä sähköfirmojen hinnoilla ne ovat boikotissa, joten olisiko täällä jotain viisata samarialaista joka voisi pelastaa minut pinteestä?
Pistä nyt ensiksi vaikka kaikki sytkävehkeet uusiksi ja uusi samalla suodattimetkin.
Vikakoodien lukeminen vois olla myös kova sana.
Nuo autotkun osaavat monasti itse kertoa, mistä ahdistaa.
Lontooksi:
http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_cod ... _codes.htm
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Virhekoodit luettiin joskus sähköfirmassa, jossa ilmeni ainakin nakutuksen tunnistin, jolloin tuo osa myöskin vaihdettiin, mutta virhekoodi ei poistunut... Liekö vika jossain säädöissä? Tuokin lysti tuli maksamaan tuommoinen 120e, mutta tulosta ei syntynyt toimi pari viikkoa sen jälkeen sama juttu... Vein auton tuolloin takaisin, mutta tieto/taitoa ei enää löytynyt. Nyt olen vain niin kyllästynyt tuohon kapitalisti sortoon, että... Olen tullut vain siihen tulokseen, että vika voi olla missä vain..
Ja sytkänvehkeet ovat uusittu puolisen vuotta sitten...
Ja sytkänvehkeet ovat uusittu puolisen vuotta sitten...
ecotecci calibrassani on ainakin nokka-akselin asennontunnistimessa tai sen liittimessä vikaa joka sillon tällön laittaa merkkivalon palaan. mut siihen auttaa kun hieman tunkee johtoa liittimen sisään. tosin uus tunnistin on ollu kaapissa jo hetken, sais vaan aikaseks vaihdettua.. 
Vectra -07
Meriva -03
Meriva -03