20xe ja cihhin getrak
20xe ja cihhin getrak
eli onkos kukaan tehnyt tuollaiseen valilaippaa?onko mitään esteitä miksei voisi tehdä?valmiita piirustuksia kellään?jos jollain olis joutilaana 1,8 ohc mantan öljypohjaa tai hyviä kuvia siitä niin kiinnostusta olisi...myös edullinen ohc-getrak kiinnostaa(tiedän ettei niitä ole mut...)
Todennäköisesti väärässä.
tää kuulostaa hyvälle vaihtoehdolle kun olis tuo kone tarkoitus nostaa pystyyn...ei oo vaan tullu soviteltua noita keskenään niin ajattelin kerätä vähän tausta tietoa.onkos tuo mahdollista tehdä noin,eli löytyykö tilaatehdä kierteet lohkoon ja reiät laatikkoon?hexagon kirjoitti:VÄSYTTÄÄÄÄÄÄ
mutta mitäs jos porais laatikkoon ja lohkoon reijät ja laittas läpipulteilla suoraa??
-
Vilderi
- OCF Member 2017
- Viesti:
Eihän tollasen kaavelin teko ole kovinkaan suuri homma, jos teettää koneistamossa.. Piirustukset ja suunnittelu taitaa olla se isoin juttu?
Tuskin siitä paljon yli 10 millistä tarvii edes tehdä..
Mutta hintaa tollaselle tulee enemmän kun tarpeeksi, eli kannattaa miettiä kumpi on enemmän, kaavelin teettäminen vai askin osto? Tietysti halvaksi tulee jos itse pystyy tekemään... käsiporalla ja metrimitalla ei varmaan kannata alkaa..?
Mites omegan laatikko? niitä saa 50€ rahaan joka nurkasta...
Vaihdekepistä eliminoi yli 8cm välykset niin on jo huomattavasti kauniimpi käyttää... (tulee varmaan samalla kun sen sovittaminen autoon?)
Tuskin siitä paljon yli 10 millistä tarvii edes tehdä..
Mutta hintaa tollaselle tulee enemmän kun tarpeeksi, eli kannattaa miettiä kumpi on enemmän, kaavelin teettäminen vai askin osto? Tietysti halvaksi tulee jos itse pystyy tekemään... käsiporalla ja metrimitalla ei varmaan kannata alkaa..?
Mites omegan laatikko? niitä saa 50€ rahaan joka nurkasta...
Vaihdekepistä eliminoi yli 8cm välykset niin on jo huomattavasti kauniimpi käyttää... (tulee varmaan samalla kun sen sovittaminen autoon?)
tiedän,mutta tolla ei ole merkitystä,koska starttihan tulee koneeseen kiinni ja kytkinkoppaan saa kyllä tehtyä tilaa jos ei muuten sovi olemaan.sen välilaipan pystyn kyllä tekemään itse,se ei ole ongelma,mutta siksi kyselen että jos joku olis joskus kyseisen homman tehnyt tai jos jollain olis valmiit piirustukset niin helpottais hommaa kuitenkin.olen yhden xe:n laittanut kadettiin tuolla omegan laatikolla ja voin sanoa ettei se ole ainakaan minusta mikään paras ja helpoin vaihtoehto vaikka halvin varmasti onkin.onko tuo cihhin vauhtipyörä(1,9)kuinka paljon paksumpi kuin nuo etuveto koneiden vauhtipyörät?jos jollain sattuis olemaan sellainen irrallaan ja kehtais vielä mitata sen,niin olisin kiitollinen.Hezzu kirjoitti:(d)ohc ja cih koneissa startti eri puolilla...