Juu, naksahti tuossa astrasta poikki moottorin lohkoon tuleva kiinnityskorvake, ja kun se on sitä metalliseosta niin ilmeisesti ehkä vissiin sen vois hitsauttaa kuntoon. Nyt suosituksia Tampereelta kohtuuhintaisista pajoista jotka tuon vois korjata. Perjantaina pitäs lähtee pidemmälle matkalle ja metro-autossa tuntuu kestävän ja kestävän uuden osan saaminen paikalle....
- Pete -
Motinkiinnike särki, Aluhitsaamoa Tampereelta, KIIRE !-)
Motinkiinnike särki, Aluhitsaamoa Tampereelta, KIIRE !-)
There's no such thing as flawless Opel.
Pario Ky pirkkalassa, teollisuustiellä savupoikien takana.
On todella hyvä paikka, tekee alumiinista ihan mitä vaan.
Itse oon siellä hitsauttanut valualumiiniosia ja sorvauttanut mäntiä. Ne myös jyrsii ymym. mitä nyt mieleen tulee.
Hinnaltaa on edullinen, esim. 4 kpl mäntiä sorvattiin ammeet lakeen 15€ koko hoito, vesipumpun lähdön muuttaminen eri asentoon (pala välistä pois) maksoi 10€.
On todella hyvä paikka, tekee alumiinista ihan mitä vaan.
Itse oon siellä hitsauttanut valualumiiniosia ja sorvauttanut mäntiä. Ne myös jyrsii ymym. mitä nyt mieleen tulee.
Hinnaltaa on edullinen, esim. 4 kpl mäntiä sorvattiin ammeet lakeen 15€ koko hoito, vesipumpun lähdön muuttaminen eri asentoon (pala välistä pois) maksoi 10€.
Ascona B 2.0(T) -79
Ascona B 2.0 -80
Astra Caravan 1.8i automatic -92
Ascona B 2.0 -80
Astra Caravan 1.8i automatic -92
Kiitän. Kello on tätä kirjoitettaessa 14.03 Torstaipäivänä. Metroautossa lupailivat että puolitoista viikkoa menee tilatessa ja viime viikon maanantaina tilasin. Pitäs alkaa kiinnikkeen olla täällä väkisinkin. Jos ei ole kolmeen mennessä kuulunut soittoa nii soitan ja perun kaupan. Entisestäkin todennäköisesti saa ehjän kun hitsauttaa.
There's no such thing as flawless Opel.