Mistä sinisiä mittarin valoja?
-
ooppeli123
- 'Admiral'

- Viesti:
Mistä sinisiä mittarin valoja?
elikkä mistä löytys A Vectraan siniset mittariston valot? vaihan lähiaikoina valkoset pohjat niin vois samalla vaihtaa valot..
Vectra A 16SV -89 R.I.P
Vectra B X18XE -98
«Once opel vectra, always opel vectra.»
Vectra B X18XE -98
«Once opel vectra, always opel vectra.»
Re: Mistä sinisiä mittarin valoja?
Yksi vaihtoehto olisi laittaa siniset silikonihatut polttimoiden päälle. Eiköhän molempia joka tapauksessa elektroniikkaliikkeistä saa.
Ainakin hatut ja kortsut ja sukat yms. saa minun mielestä unohtaa hehkulampun päälle laitettatavaksi. Hehkulamppu antaa kellertävää valoa ja "sinisellä" hupulla aikaansaadaan vihreä valo.
Mahtaa tulla paras lopputulos yhä edelleen sinisiä superkirkkaita ledejä tinaamalla joko lampun muovikantaan tai suoraan mittariston piirilevyyn. Itse tein näin, kuvia tulee viikonloppuna "projektit" osioon..ehkä
Mahtaa tulla paras lopputulos yhä edelleen sinisiä superkirkkaita ledejä tinaamalla joko lampun muovikantaan tai suoraan mittariston piirilevyyn. Itse tein näin, kuvia tulee viikonloppuna "projektit" osioon..ehkä
Vectra 2000
-
ooppeli123
- 'Admiral'

- Viesti:
En kyllä lähtis ite ledejä tekemään.. Kuitenki superkirkkaat siniset maksaa huuto.netissä alle 20 cnt kpl.. nus nus...Kunja kirjoitti:tee ite ne ledit sinne.
Asiaan nuo ledit joissa on jo tuo vastus maksaa aika paljon autotarvike liikkeissä 8-10€ 2kpl
Huomattavasti halvemmaksi tulis ite kolvailla nuo vastukset kiinni ledeihin
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)