ata kirjoitti:Kyllä varmana loppuvuoden ainakin Datsun-Nissan-kuskit joutuvat "kärsimään" meistä siellä kerran kuussa, mutta hyvänen aika jäähän heille vielä 3 kertaa kuussa ilman meitä siellä.
Ei mua ainakaan haittaa..
Tosin on tuolla muutamat aukoneet päätään, että mitä vittua ooppelit tekee meidän parkkiksella.. No yleinen tila ja huutajat ei edes aina ole miiteissä
Talvella kyllä pitäisi mahtua samaan aikaan tuonne. Kesällä voi tehdä tiukempaa sitten kun nämä talvipaussin pitäjät alkaa tulemaan mukaan..
ata kirjoitti:Kyllä varmana loppuvuoden ainakin Datsun-Nissan-kuskit joutuvat "kärsimään" meistä siellä kerran kuussa, mutta hyvänen aika jäähän heille vielä 3 kertaa kuussa ilman meitä siellä.
Ei mua ainakaan haittaa..
Tosin on tuolla muutamat aukoneet päätään, että mitä vittua ooppelit tekee meidän parkkiksella.. No yleinen tila ja huutajat ei edes aina ole miiteissä
Talvella kyllä pitäisi mahtua samaan aikaan tuonne. Kesällä voi tehdä tiukempaa sitten kun nämä talvipaussin pitäjät alkaa tulemaan mukaan..
Mun mielestä on ihan kivä nähdä muunkinmerkkistä kalustoa.
Katsotaan nyt sitten miten ahdasta alkaa tulemaan, Opelisteja tuskin tulee enempää olemaan paikalla kun viimeksikään.
Jos alkaa käymmään liian ahtaaksi niin kai sitten pitää alkaa pitämään vaikka kiihdytyskisat (suljetulla alueella tietysti), hävinnyt kerho pitää sitten miittinsä muualla...
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Jarno kirjoitti:Jos alkaa käymmään liian ahtaaksi niin kai sitten pitää alkaa pitämään vaikka kiihdytyskisat (suljetulla alueella tietysti), hävinnyt kerho pitää sitten miittinsä muualla...
nääh.. suoraan ajo on tylsää.
otetaan mielummin Koivuhaka EK käyttöön.. sitä meillä muutenkin kesäisin tulee harrastettua