kuis niitä ledejä pitäis pitäis trimmata että sais yhtään sen valon leveämmäksi kun on niin pistemäinen valo.Laitoin 5mm ledit g-astran kellon näyttöön eikä oikeen tullu hyvän näköinen siitä valaisusta.
Ite hioin ledin kauttaaltaan karheaksi 300-400 paperilla ja lisäksi hioin ledin pään tasaiseksi. Noilla eväillä valokiila levenee ainakin jonkin verran.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
Itse leikkasin dremelillä ledin pään kylmästi tasaiseksi.
Jossainpäin internetin ihmemaailmaa näin kuvia,joissa ledeistä oli hiottu kaikki "ylimääräinen" muovi pois,elikkä olivat sellaisia pieniä lituskoja.
Tämä kuulemma tasoittaa valoa huomattavasti.
TJT kirjoitti:
Jossainpäin internetin ihmemaailmaa näin kuvia,joissa ledeistä oli hiottu kaikki "ylimääräinen" muovi pois,elikkä olivat sellaisia pieniä lituskoja.
tuo onkin pirun kätevä hioa nuin littanaksi, jos esim. parkkipolttimot tekee itse niin tuollasiahan laittaisi jo 4 yhteen kantaan ja mahtuu hyvin umpion reijästä sisään, täysmittaisina ei kyl neljää saa menemään helposti ehjänä.
TJT kirjoitti:
Klikkaile kuvaa...
tuota kuvan linkkiä en ymmärrä että pitää tietokoneitakin "tuunata"
Siinä astetta enemmän askarreltuja koteloita.. Tuosta alimmaisesta on myös neljä aikaisempaa osaa, jotka kannattaa lukea jos haluaa ihmetellä miten joku jaksaa..
Mulle sillä nyt ei kauheasti väliä onko se hienosti tehty auto/kotelo/lintu/kala/joku muu, vaan jos on hyvin tehty ja vaivaa nähty niin kyllä se aina ihastelua aiheuttaa.
Presterin kirjoitti:Mulle sillä nyt ei kauheasti väliä onko se hienosti tehty auto/kotelo/lintu/kala/joku muu, vaan jos on hyvin tehty ja vaivaa nähty niin kyllä se aina ihastelua aiheuttaa.
Totta, vähän samaa yritin tuolla omalla kommentilla hakea, ulosanti vaan ei oikein toiminut..
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta: