Aika pian olis syttyny mut hyvä et jotain tuntoa oli vielä pakaroissa ja osasin ihmetellä että mikä se persettä nipistelee. Hyvä ettei perse palanu
Nyt kärähti B omegasta selkänojan lämmitinvastus
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Nyt kärähti B omegasta selkänojan lämmitinvastus
Aika pian olis syttyny mut hyvä et jotain tuntoa oli vielä pakaroissa ja osasin ihmetellä että mikä se persettä nipistelee. Hyvä ettei perse palanu

- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Siis tuo on ihan kuskin penkki. Soitin rauman palinille ja tiedustelin tilannetta ni ne sano että sen vastuksen mukana tulee uus verhoilu ja sen vaihto töineen siellä oli jotain 500€. Sanoin niille että mieluummin ajan perse hileessä ku maksan puolen tonnia pienestä palasta nahkaa ja elementistä.lallan7 kirjoitti:vähän OT mut mikä varustetaso pitää olla et löytyy noi takapenkin lämmittimet? varmaan mahdoton noita vastuksia siirtää, penkinvaihto katkaisimineen ois edessä...
EDIT: Eihän noita katkaisijoita sieltä tarvi vaihtaa kun penkin sähköille on omat liittimet penkin alla.

- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Jeps! Peppu hileessä on aina parempi! Vai täytyykö jostain biltemasta ostaa sellanen penkilämmitin joka tuupataan tupakansytyttimeen?Vinski kirjoitti:Mitämitä... Vai että meinas omppu kärähtää kokonaanNo nyt täytyy sit ajella ilman penkinlämmitintä
No eihän semmosia edes tarvita
Turhia kapistuksia

- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Niin juu! Olis taas pitäny lukasta ajatuksellalallan7 kirjoitti:niin mä kysyinkin TAKApenkkien lämmityksestä? itelläni on 2.0 GL 16V ja ei ole takapenkinlämmitystä. aattelin et jos niitä on esim. mv6:ssa niin vois laitella semmosesta itelle...

Ihan muuten vaan kysyn että onko se takapenkin lämmitys nyt niin tarpeellinen. Vai meinaatko itse viettää siellä takapenkillä sen verran aikaa että olisi kiva ollalallan7 kirjoitti:niin mä kysyinkin TAKApenkkien lämmityksestä? itelläni on 2.0 GL 16V ja ei ole takapenkinlämmitystä. aattelin et jos niitä on esim. mv6:ssa niin vois laitella semmosesta itelle...
Mitäs me pienistä, kun ei pienetkään meistä
itselläni perhettä ja porukkaa joutuu kyyditsemään talvella kovasti niin olisihan se mukavampaa istua siellä.
www.fixus.fi oli myytävänä istuinlämmitinsarja a/44e, sisältäen istuin- ja selkäelementit 12V 60W, tiedä sit saisko niitä penkkejä ratkottua mitenkään nätisti itse...
www.fixus.fi oli myytävänä istuinlämmitinsarja a/44e, sisältäen istuin- ja selkäelementit 12V 60W, tiedä sit saisko niitä penkkejä ratkottua mitenkään nätisti itse...
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Jaa-a! Olikos nuo oikein merkkikohtaisia vai jotain yleismallia?lallan7 kirjoitti:itselläni perhettä ja porukkaa joutuu kyyditsemään talvella kovasti niin olisihan se mukavampaa istua siellä.

- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti: