Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
b asconassa 2.2i kone paikallaan asconan omilla moottorinkannakkeilla. nyt pitäisi laatikkoa asentaa, mutta ei vaan mene paikalleen. laatikko ei pääse nousemaan tarpeeksi ylös, ottaa pohjaan kiinni(laatikon etureuna). sanokaas missä vika..
pitäisikö vaihdelaatikko pistää ensin ja sitten kone??
kannatinkumit on asconan omat. öljypohjan ja etupään poikittaispalkin välissä on joku pari senttiä tilaa, joten ei varmaan paljon matalempia kumeja voi laittaa. kone ja laatikko eivät ole ennen olleet tuossa autossa, ovat peräisin rekordista. käsittääkseni pitäisi sopia.
getragin takakannatin on kyllä erilainen.. siksi sen laatikon laittaminen ensin oiskin aika vaikeeta.. . pitää kai nostaa kone ylös, ottaa kannatinkumit pois,laskee kone ja pistää laatikko kiinni, sit jos vielä sais kikkailtua ne kumit takasin paikoilleen..
olen kyllä lukenu. mutta nyt ei ole kyse takakiinnityksestä, vaan siitä että laatikkoa ei saa nousemaan tarpeeksi ylös, että menisi koneeseen paikoilleen...
Kokeileppas että nostat moottoria etupäästä niin takapää menee alaspäin. Eli kallistat konetta taaksepäin ja sitten kokeilet laittaa laatikon paikalleen. Itse on tullu monta kertaa laatikon kanssa ähellettyä ja mulla menee hyvin paikalleen tietyssä asennossa. Kannattaa vielä varmistaa että kytkinlevy on hyvin keskitetty ja kytkinakseli pääsee kunnolla booreille.
kokeilin kyllä laatikkoa koneeseen kun ne oli irti, ja on kunnolla keskitetty. mutta kun laatikko ei pääse nousemaan niin ylös että se edes voisi mennä koneeseen paikoilleen.. pitänee huomenna vielä irrottaa konetta sen verran että sen saa menemään..