Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Eli mistä voisi johtua. Alettiin kaverin kanssa vaihtamaan tulpat Vectraan niin huomattiin, että öljyä oli tulppien päällä, eli siinä kun otetaan venttilikopasta se musta suoja pois ja tulpat näkyy niin siellä. Mikähän tiiviste mahdollisesti vuotaa?? Oisko tietoa kellään?
ei X20XEV-koneeseen saa venakopan tiivisteitä erikseen, siihen myydään koko muovinen ventiilikoppa... (järjen riemuvoitto) eli jollet koppaa halua vaihtaa niin menee "tiivisteliimailuksi & patentoimiseksi"
On 2003-01-09 19:25, Vectr@ B wrote:
Tuli tänään vaidettua Vectr@ B:hen Venttiilikopan tiiviste.Eikä ollut kallis n 15 euroa ja Auto on B vectra 2.0 vm 97.
Ja niitä saa mm ,Motonet
Tilasin tiivisteen. Täälläpäin n. 20 €. Toivottavasti se oli siinä..siis vika....tälläkertaa..
Kyllä todellakin "muovinen koppa ja tiiviste löytyy
--------------------------------------
Luulen että vika on tiivisteessä,toivotaan että vuoto loppuu.Vanha tiiviste ainakin meikäläisen Vectrassa oli kovin "kova"eli ei ihme jos pikkusen tuli vuotoa.
Kyllä minä ainakin olen vaihtanut noita tiivisteitä!Toisissa on yksi yhtenäinen tiiviste ja toisissa kaksi,kummallekkin nokkaakselille omansa.Riipuen koneen mallista.