Ruostesuojausta Jyväskylässä

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Ruostesuojausta Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja absum »

Onko tietoa missä saisi edullisesti hyvän käsittelyn Jyväskylässä auton korille? Muistuipa vaan mieleen, ettei tuossa saksan tuliaisessa ole suojausta vissiin ollenkaan...
I'm not complete idiot, some parts are missing!
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

eikös siellä ole parikin liikettä, rusthalli esim..
Vectra C Estate -07
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

On kai noita, tietäis vaan mitä. Rusthallin tiesin ja sinne soitin. Kuukauden jono ja hinnaksi kerrottiin 600€, joka minusta oli aika paljon. Siksi tiedustelinkin, josko jostain löytyisi edullisempaa vaihtoehtoa.
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

mikäs se yks on joku ruostesuojaamo haarniska vai mikä se on?? keskisuomalaisessa joskus nähny ilmoituksia
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
Opel 4 ever
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opel 4 ever »

Itse suojautin 94 Astran v-98 Haarniskassa makso sillon jotain 2500 mummoa sisältäen takalokarien laiton.Itse olen paikkaillut suojausta myöhemmin ja ruoste on kurissa pysynyt. Että minusta tekivät huolellista jälkeä.Onhan hinnat tuosta ajasta nousseet,mutta kysy varsin tarjousta.
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Opel 4 ever kirjoitti:Itse suojautin 94 Astran v-98 Haarniskassa makso sillon jotain 2500 mummoa sisältäen takalokarien laiton.Itse olen paikkaillut suojausta myöhemmin ja ruoste on kurissa pysynyt. Että minusta tekivät huolellista jälkeä.Onhan hinnat tuosta ajasta nousseet,mutta kysy varsin tarjousta.
Soitinpa sinne, 630€ maksaisi siellä. Rusthalli oli viitisenkymmentä ekee halvempi ja jonot yhtä pitkiä molempiin.

Taitaa tulla halvaksi vain jos tekee itse.
Opel 4 ever
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opel 4 ever »

No ompas hinnat noussu.Hyvä kate tuosta jää,kun aineet autoa kohti maksaa vaan muutaman kympin.Eihän tuo homma muuten hankala ole itse tehdä jos vain on paikka,jossa alustan voi pestä ja antaa kuivua kunnolla ennen kotelosuojan ja massan laittoa.Kosteitten koteloiden käsittely vaan parantaa ruostumisen edellytyksiä.
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Sainpas tuossa vinkin kaverilta. Keuruulta löytyi mesta, joka tekee täydellisen ruostesuojauksen ~250€ ja antaa takuun työlleen. Kuuleman mukaan tekee työnsä erittäin hyvinkin vieläpä.

Sen sietää jo maksaakin, eli sinne siis ajan nappasin :)
4n77i
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 4n77i »

Laitapas sitten jotain raporttia miten homma toimi ja mikä on lopputulos. Ja sen lafkan nimenkin voisin ottaa, laita vaikka privana jos et halua julkisesti huudella ;)
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

4n77i kirjoitti:Laitapas sitten jotain raporttia miten homma toimi ja mikä on lopputulos. Ja sen lafkan nimenkin voisin ottaa, laita vaikka privana jos et halua julkisesti huudella ;)
Nyt on auto haettu ja hyvältä tuntuu, ei valittamista. Purkamisessa oli nähty vaivaa, kamaa on reilusti joka välissä ja hintakin pysyi luvatussa. Uskallan suositella, jo muiltakin kuullun perusteella.

Paikkahan oli Aspin Korjaamo, Keuruun ja Multian välimaastossa. puh. nro. 0400-886991
_juzzi_
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja _juzzi_ »

kuinka pitkä matka jkl:stä?
Opel Vectra B -96 2.0 16V CD sport
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

_juzzi_ kirjoitti:kuinka pitkä matka jkl:stä?
about 70 km taisi tulla kokonaismatkaa yhteen suuntaan Keuruun kautta ajettuna. Saattais oikaista, jos ajais Petäjäveden kautta Multialle ja sieltä Keuruulle päin.
Vastaa Viestiin