Mikä madallus on Astrassani?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Herby
'Kadett'
'Kadett'

Mikä madallus on Astrassani?

Viesti Kirjoittaja Herby »

Elikkä, en tiedä tarkalleen mitkä madallusjouset on mun Astrassa, koska ostin sen autoliikkeestä eikä ne osannu sielläkään sanoa...

Lainaus rekisteriotteesta: "Autoon asennettu madallussarja, korin korkeus etuakselin kohdalla 33cm ja taka-akselin kohdalla 28cm. Jousilangan paksuus edessä 12,5mm ja takana 13,5mm."
Sanooko tuo mitään kenellekkään?

Silmä määräisesti sivusta katsoen auto näyttää edestä matalemmalta, ja oon vähä veikkaillu, että ois 50/30 madallus...
Gsi:sti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Gsi:sti »

Jaahas...aika hiljasta :) Varmaan kannattaa takaiskarin kyljetä koettaa merkkiä etsiä.
- Ex pirssi Astra GSI 16V -95 -
- Golf IV -98 -
Herby
'Kadett'
'Kadett'

Takana näyttäis olevan Monroen iskarit, eikä niissä lue mitään :(
Gsi:sti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Gsi:sti »

Hokasin tässä et taitaa sulle olla vaan siis ne jouset vaan vaihdettu kun on merkitty tuo jousien paksuus. Aika paha mennä sanomaan mitkä siel on mut mitäpä väliä kunhan matalalla kiitää :)
- Ex pirssi Astra GSI 16V -95 -
- Golf IV -98 -
Herby
'Kadett'
'Kadett'

Juu, ei muuten tarvis tietää, mutta ku oon ostamassa uudet jouset alle ja ois mukava tietää mitkä nykyiset on. Oon katos ajatellu ostaa -60mm jouset eteen ja uskon, että tossa ois nyt -50mm jouset ja vakio iskarit. Iskarit on toiminu hyvin tähän asti ton madalluksen kanssa ja samapa tuo kyllä ne varmaan toimii vielä ton 60 madalluksen kanssa :wink:

Ja sitte jos ostaisin joka nurkkaan -40mm niin näyttää pian eestäpäin katsottunu hillomaasturilta ja sehän vituttais :lol:

Näyttää vain aika matalalta nyt eestä ku on 13" TALVImunkit alla 8)
Vastaa Viestiin