Michelin Primacy Vectraan

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
AussiVectra
'Senator'
'Senator'

Michelin Primacy Vectraan

Viesti Kirjoittaja AussiVectra »

Onko kellaan kokemuksia Michelin Primacy 205/60 kesarenkaasta Vectrassa? onnistuin saamaan Ranskassa tehdyt kumit hyvaan hintaan, tosin ei ole viela alla kun on vanhoissa jonkun verran kuvioo jaljella. Tavoitteena oli loytaa mukava ja hyva handlinki rengas.

Hanski
Vectra-B2 V6 CD Hatch, Astra-H Turbo Coupe
White
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja White »

On ne sen verran kauheat että sun täytyy kyllä nyt myydä ne mulle heti 50 eurolla sarja!;)
Kosla
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Kosla »

Kuluvat keskimääräistä nopeammin. Muuten ominaisuudet pitäs olla kohillaan.
AussiVectra
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AussiVectra »

White kirjoitti:On ne sen verran kauheat että sun täytyy kyllä nyt myydä ne mulle heti 50 eurolla sarja!;)
heh.. very funny, eli pitasi olla hyvat. mita kulumiseen tulee niin kunhan kestaa 30 tuhatta.

Hanski
Vectra-B2 V6 CD Hatch, Astra-H Turbo Coupe
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Itse olen ainakin havainnut Michelinit oikeinkin hyviksi kesärenkaiksi, kuluvat tosiaan hieman muita nopeammin mutta vastineeksi saa sitten muita ominaisuuksia... Kaipa yleensäkin ottaen jos ostaa Michelin/Pirelli/Conti/GoodYear rengassatsin niin ei voi pahasti vikaan mennä, nuo ne ruukaa olla viiden kärjessä ainakin vertailuissa. Halvemmalla voi saada itselle oikeinkin sopivat, mutta parhailla on hintansa...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Elmeri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Elmeri »

Enpä sanoisi että primacy kuluu erikoisemmin. Itse ajoin yli 40000km yhdellä sarjalla ja ne kumit menivät vielä auton mukana seuraavalle omistajalle. Jotkut kumit on menneet nopeamminkin
Vastaa Viestiin