et sitten taida vieläkään tietää kuka täällä kirjoittelee,vaikka tunnetaankin...
tulee siis pyörittyä tässä porukassa :
http://www.drunkhillracing.com/index2.htm
ja tuolta siis oppini saanut.
kai tässä vuosien aikana jotain on tuosta virittämisestä ja kansihommista mieleen jäänyt kun on tuo oppimishalu kuitenkin aika kova ja rahaa vähän...silloin on pakko imuroida tietoa muistiin kun sitä kerran on tarjolla.samat opit ne noihin 4-moottoreihin pätee kun noihin kulmakoneisiinkin vai väitätkös että ei drunkhilliltä olis tehokkaita ja toimivia vehkeitä tullut?onhan meille c:ssä tullut jokunen suomenmestaruuskin katuautoluokissa eikä tuo outlawissakaan huonosti alkanut.itsekkin olen jotain välillä koittanut värkkäillä vaikkei mitään merkittävää,helvetin toimivaa ja halvalla kuitenkin,hintaansa nähden jopa tehokastakin.minun puolestani kaikki yrittäjät saavat kyllä leipänsä tienata ja ammattitaidosta voikin ottaa rahaa mutta joku raja sillä ahneudella ja ylihinnoittelullakin pitää olla.ihmettelin sitä 1000e kansityön hintaa sulle silloin siellä foorumin pihallakin(mikkelin miitin aikaan) ihan naamatusten kun jäätiin sinne kanssasi jutskailemaan.mulle ei ainakaan edelleenkään mee jakeluun se että miksi esim.kansityön hinta joillakin yrittäjillä on noussut moninkertaiseksi siitä kun siirryttiin markoista euroihin.syynä ei ole ainakaan verojen ja muiden kulujen nousu,sanot mitä tahansa.väittäisin ennemminkin tuningin maihin nousu...otetaan rahat kun sitä kerran on tarjolla.viimeisinä markka aikoina kansityö maksoi 1500 mk,euroihin siirryttäessä hintalappu ei juurikaan muuttunut.nykykansista suurin osa on vielä kohtuullisen hyviä vakiona,toisin sanoen suhteellisen pienellä ajan käytöllä saa jo erinomaisen(poikkeuksiakin on)niin mielestäni hintojen ennemminkin pitäisi olla laskusuunnassa jos miettii mikä työ jossain cihhin patarauta kannessa esim.on.siihen saa kuitenkin käyttää jo tosiaan aikaa ja vaivaa.
mullehan tuo ei tietysti kuulu yhtään mitä kukin työstään palkkaa haluaa ja hyvähän se on että joillakin jopa raha riittää elättää teitä maksamalla noita hintoja mitä pyydetään.itse kuitenkin mielummin opettelen tekemään itse,vaikka välillä erehdyksen kautta.ei nuo harjoituskappaleet oo vielä hintoihinsa tulleet kun on ollut niin hyvät opit saatavilla,siitä kiitos kavereille ja muillekkin ketkä sen ansaitsee.myös entiseltä yhtiökumppaniltasi????(no kvintukselta kuitenkin )olen saanut myös kullanarvoisia vinkkejä tuon xe:n ahtamisesta yms.tietoa kuinka senkin voi tehdä halvalla ja käytännössä vakio osilla.
juuri noiden yllä mainittujen asioiden takia saatan puuttua joidenkin,joskus jopa omasta mielestäkin kärkkäästi asioihin joista on mielestäni tyhmää maksaa liikaa ja yllättävän usein on sen jälkeen kyselty neuvoja privaviesteillä ja olen niissä kyllä jakanut tietojani eteenpäinkin.
noista omista projekteista sen verran että se on vähän sama kuin sen suutarin lapsien kenkien kanssa . välillä jotain valmistuu ja välillä jotain myydään rahanpuutteen takia keskeneräisenä eteenpäin.onhan noista rakennelmista sillointällöin tuolla projekti osiossa jotain ollu ja tällä hetkellä tälläinen aihio liikkuvana projektina ja samaan aikaan ainoana käyttöautona:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=86479
kattellaan mitä tulee vai tuleeko mitään...aika näyttää.hyvät jatkot sulle tästä vuodatuksestani huolimatta.
Todennäköisesti väärässä.